Anastacia
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 13-09-02 21:24

Hvad hedder Anastacia's nyeste sang?

Seneste album (er der ingen efter Laundry Service?)

Bedste sang, IYO?

// Troels

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 13-09-02 21:24

> Seneste album (er der ingen efter Laundry Service?)

Nu er det så lige Shakira der har lavet den... Men... Hvad hedder
Anastacia's albums? (sad lige og hørte shakira - det er stadig Anastacia jeg
snakker om)

// Troels

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 13-09-02 21:37

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> wrote:

>Nu er det så lige Shakira der har lavet den... Men... Hvad hedder
>Anastacia's albums? (sad lige og hørte shakira - det er stadig Anastacia jeg
>snakker om)

Freak of nature - den med Paid my dues (som for tiden bliver
mishandlet en del i Postars)

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 13-09-02 22:13

> Freak of nature - den med Paid my dues (som for tiden bliver
> mishandlet en del i Postars)

Kender godt Paid my Dues... Den er god... Desværre bliver Nelly Furtado -
I'm like a Bird også mishandlet i Popstars.

// Troels

Fra : CyberGeek

Dato : 14-09-02 12:41

Anastacias nyeste single hedder Whyd You Lie To Me og den holder
120%...!
Jeg synes klart at hendes nyeste musik overgår det første....!
Blandt andet synes jeg at "Boom" som blev lavet til VM i Fodbold var
direkte pinlig og er rædselsfuldt nummer...!

Det var bare min mening..!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-09-02 10:36

Troels Plougmann Olsen skrev:
> Hvad hedder Anastacia's nyeste sang?

"Why'd You Lie To Me" er helt ny. Før det "One Day In Your Life".

> Seneste album (er der ingen efter Laundry Service?)

"Freak Of Nature". Før det "Not That Kind".

> Bedste sang, IYO?

Hendes første, "I'm Outta Love". Men alle hendes singler har været
solid, god pop. Selvom hendes stemme vel er mere speciel og
effektfuld, end den er køn, er hendes succes fortjent.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-09-02 16:59

Peter Brandt Nielsen skrev:
> Hendes første, "I'm Outta Love". Men alle hendes singler har
> været solid, god pop.

En anden bringer "Boom"-sangen frem af tågerne. Den udgør
undtagelsen til ovenstående.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 14-09-02 17:53

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote:

>En anden bringer "Boom"-sangen frem af tågerne. Den udgør
>undtagelsen til ovenstående.

Ja, den var godt nok ikke ret god.

--
Lars Kim Lund