Mafia - Køre Racerbil, men kan ikke vinde ~
Fra : Per Fogtmann

Dato : 13-09-02 11:42

Nej NG,

Jeg er igang med at skal vinde det der racerløb, men kan simpel hen ikke. Er
det virklig nødvenig at vinde eller kan man snyde på en eller anden måde.

Kom lige med nogle gode tips.......

Eller et fedt spil

Hilsen
Per

Fra : Hektor

Dato : 13-09-02 12:04

"Per Fogtmann" <fogtmann@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Er
> det virklig nødvenig at vinde eller kan man snyde på en eller anden måde.

Ja det er dælme en svær bane ! Det er ikke svært at bringe sig i spidsen,
men med 5 lange omgange fik jeg gummiarm hver gang og røg i rabatten
konstant : (

Du kan hente et savegame her
http://www.3dactionplanet.com/mafia/index1.htm
Den er 'saved' lige efter løbet er slut, og det virker !

Mvh
Hektor

Fra : Mathias

Dato : 13-09-02 14:06

Hmmm, jeg synes banen er overraskende nem, kom igennem første gang. Der
venter missioner jeg synes er langt sværere.

/Mathias

Fra : DWM

Dato : 14-09-02 08:49

"Mathias" <mathias@edb.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmm, jeg synes banen er overraskende nem, kom igennem første gang. Der
> venter missioner jeg synes er langt sværere.

Ja det er der helt sikkert. Jeg havde heller ingen problemer med at vinde
det løb med tastaturet. Måske folk holder piletasterne nede for længe af gangen
eller prøver at tage de skarpe sving med for høj hastighed.

/Kenneth Iversen

Fra : FeZ

Dato : 13-09-02 16:52

"Hektor" <a@b.c> skrev i en meddelelse news:alsgn0$174$1@sunsite.dk...
> Ja det er dælme en svær bane ! Det er ikke svært at bringe sig i spidsen,
> men med 5 lange omgange fik jeg gummiarm hver gang og røg i rabatten
> konstant : (

Hmm, jeg og min InterAct analoge gamepad klarede den i første hug til trods
for at en af modstanderne fik kørt mig af banen hvilket resulterede i at
jeg kun kunne "tøffe" med 2/3 hastighed eller noget i den stil
Men jeg kan da godt forstille mig at det er temmelig vanskeligt hvis
man kun bruger tastaturet.
--
FeZ