Tegning forsvinder i perspektiv view
Fra : Bo

Dato : 13-09-02 08:12

Jeg arbejder med autocad 2000 og har fået det problem at min tegning
forsvinder i perspektiv view, er der nogen der kender til problemet og
en evt.løsning ?

Desuden vises Raster images heller ikke i normalt view, kun rammen
vises.

Bo

Fra : P.C.

Dato : 13-09-02 14:57

Hi.

"Bo" <no_name@forum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en evt.løsning ?
>
> Desuden vises Raster images heller ikke i normalt view, kun rammen

To mulige årsager ; du har et objekt helt ude i kanten en million tegne enheder
væk fra det du vil se med Vpoint. og AutoCAD zoomer automatisk hele tegningen så
det du vil se i perspektiv bliver til en lille prik i hver side af skærmen.
Eller hvis du bruger Dview , så har du glemt at select'e objects.
Er der ikke en sys-var der bestemmer om raster skal optegnes, det mener jeg der
er.
Nice talking to you
P.C.