Re: Hvem har egentligt opfundet USB, FireW~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-09-02 06:51

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Det skulle man tro når man ser min smækre krop, men nej.

Uafhaengig mening, tak.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-09-02 10:59

In article <kkofb2e8ux.fsf@mimer.null.dk>,
thunderbear@bigfoot.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Uafhaengig mening, tak.

Kan min mor bruges?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-09-02 11:23

> Kan min mor bruges?

Hvilken del af "uafhaengig" er det du ikke forstaar?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-09-02 12:59

In article <kk1y7ychp4.fsf@mimer.null.dk>,
thunderbear@bigfoot.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Hvilken del af "uafhaengig" er det du ikke forstaar?

Siger du at jeg ikke har gjort mig fri af min mor endnu?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-09-02 06:20

> Siger du at jeg ikke har gjort mig fri af min mor endnu?

Hvorfor spørger du ikke Dr. Mønster om det? Hun har garanteret
skrevet og spurgt hvordan man får forbedret situationen.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-09-02 07:27

In article <kk4rctdu5i.fsf@mimer.null.dk>,
thunderbear@bigfoot.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Hvorfor spørger du ikke Dr. Mønster om det? Hun har garanteret
> skrevet og spurgt hvordan man får forbedret situationen.

Næh, jeg har ikke hørt noget fra fnullergøj.