Hurtig Apple service
Fra : Soeren Nielsen

Dato : 12-09-02 22:05

Hej,
Jeg har haft problemer med mit CD/DVD-drev til min PowerBook G3 400 mhz.
Nu har jeg fået det byttet to gange på min Apple Care-garanti - og på
det punkt er Apples service hurtig som en jaguar.
Tirsdag middag beskrev jeg problemet for en venlig dame (Linda) hos
Apple i Danmark, og to døgn efter - torsdag eftermiddag - holdt der en
lastbil fra TNT-Worldwide Express foran vores hus med et helt nyt drev
sendt fra Holland.....!
Hilsen Søren / 5900
stidsholt@mac.com

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 13-09-02 17:04

Soeren Nielsen <stidsholt@mac.com> wrote:

> [...]
> Apple i Danmark, og to døgn efter - torsdag eftermiddag - holdt der en
> lastbil fra TNT-Worldwide Express foran vores hus med et helt nyt drev

Harddisken i min iBook - inden for garantien - gik itu. Jeg kan ikke
helt huske terminerne, men det hele skete indenfor en uge og hvis det
ikke var fordi jeg stod op, ville jeg være faldet ned af stolen af
forbavselse, da maskinen dukkede op igen inden for få dage. jeg tænkte
"satans...de har bare sendt den retur med en eller anden dum
bemærkning", men nej - drevet var skiftet, masinen tjekket og
returneret.

PS: Iøvrigt sidder den danske hotline i Irland!

Stig
_____________________
stigleerbeck@mac.com
www.simplesoft.dk

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 13-09-02 23:14

Det har jeg også oplevet. Fik min iBook afhentet her i Hanstholm sidste
uge tirsdag kl. 11.30 og fik den retur under 2 døgn senere torsdag kl.
10.30. Den havde været i Holland og fået rettet et "knirkende" hængsel.

Imponerende!

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 18-09-02 08:34

Thorkil Olesen <thorkil.remove.spam.block@pip.dknet.dk> wrote:

> [...]
> uge tirsdag kl. 11.30 og fik den retur under 2 døgn senere torsdag kl.
> 10.30. Den havde været i Holland og fået rettet et "knirkende" hængsel.

Nåårh ja - du siger noget! Hængslet knirkede heller ikke mere efter at
den kom retur!

Stig
stigleerbeck@mac.com
www.simplesoft.dk