Endelig ny cd med Kim og Hallo
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-09-02 19:25

kIM OG HALLØJSOVS´S STILSKIFTE ? - livligere dansktop

Tro det eller ej, men endelig kommer der en ny cd med Kim og Halløjsovs.
Folk var sikkert begyndt at rtro at Kim kun gad at lave plader for
lillebror. Der er jo også lige kommet en ny frisk Blue Hawai-cd. De har
sendt en single -forløber for cd-en ud. Den hedder "Tre bornholmere i en
gummibåd".
Jeg har ikke hørt den, men det blir spændende hvad deres bebudede nye
stilskifte består i. Blue Hawai er i hvert fald blevet mere
rockn´n´roll-agtig. Vi huske vel alle hvordan Kim og Halløjsovs hoppede og
danse på scenen i Musikbutikken.
Men de kan jo også finde på lidt af hvert. I Vildsund hoppede Kim op på
øl-bordene og spille guitar.

Hilsen Åge

PS: Men stilen skulle fortsat være dansktop, bare lidt livligere Blue
Hawaisk i det

Fra : Spliff

Dato : 12-09-02 22:26

Vi huske vel alle hvordan Kim og Halløjsovs hoppede og
> danse på scenen i Musikbutikken.

Nej!

> PS: Men stilen skulle fortsat være dansktop, bare lidt livligere Blue
> Hawaisk i det

Nååh,sådan.

Fra : Pipeline

Dato : 13-09-02 00:55

> I Vildsund hoppede Kim op på
> øl-bordene og spille guitar.
>
> Hilsen Åge

Lyder det ikke som en "ring i næsen" -musiker??

Fra : - A

Dato : 13-09-02 14:59

On Fri, 13 Sep 2002 01:55:05 +0200, "Pipeline" <exciter@tiscali.dk>
wrote:

>"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Lyder det ikke som en "ring i næsen" -musiker??
Det lyder næsten som en omgang Düreforsög?

Iøvrigt gav de en aldeles okay koncert igår aftes i Studenterhuset i
Aalborg - de af jer der skal se dem senere, har noget godt i vente.

Og den nye skive fra deres side - "Engine Machine" er slet ikke spor
tosset, selvom den stilmæssigt ligger et godt stykke fra f.eks "Knee"!

Jeg har nu hørt "Engine Machine" et par gange - den bliver en smule
bedre hver gang.

Så glæd jer til den lander ude i butikkerne.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Troels

Dato : 13-09-02 15:40

> Det lyder næsten som en omgang Düreforsög?
>
> Iøvrigt gav de en aldeles okay koncert igår aftes i Studenterhuset i
> Aalborg - de af jer der skal se dem senere, har noget godt i vente.

Jep en aldeles kanon koncert! (som altid fristes man jo til at sige).
Jeg hørte nogen der snakkede om de spillede Black Sabbaths Warpigs og et
cover mere som jeg ikke fandt ud af hvad hed. Kan nogen hjælpe?

/Troels

Fra : - A

Dato : 13-09-02 16:13

On Fri, 13 Sep 2002 16:39:30 +0200, "Troels"
<tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

>Jep en aldeles kanon koncert! (som altid fristes man jo til at sige).
>Jeg hørte nogen der snakkede om de spillede Black Sabbaths Warpigs og et
>cover mere som jeg ikke fandt ud af hvad hed. Kan nogen hjælpe?

Hmm, mystisk - jeg havde ellers lyttelapperne med og de var foldet ud,
men jeg hørte ikke Warpigs eller coverversioner af andre sange.
Men deres lyd er jo helt uniok og speciel, så måske de alligevel
gjorde det? Isåfald må de have spillet dem til ukendelighed*s*

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
doom, goth, death, power....
at www.metal-coven.dk

Fra : Troels

Dato : 13-09-02 16:21

> [...]
> Men deres lyd er jo helt uniok og speciel, så måske de alligevel
> gjorde det? Isåfald må de have spillet dem til ukendelighed*s*

Jep, jeg tror nok det var det nummer hvor Boriz startede med at sige noget
med "... 2-3 af vores egne" eller "...ikke af vores egne" (Det giver mere
mening), og så sang i et _meget_ højt toneleje

Når... godt man har det på video. Så må man jo se om de kan gekendes

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-09-02 18:04

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:alsvob$m0q$1@sunsite.dk...
´
> Jep, jeg tror nok det var det nummer hvor Boriz startede med at sige noget
> med "... 2-3 af vores egne" eller "...ikke af vores egne" (Det giver mere
> mening), og så sang i et _meget_ højt toneleje og bla bla og mere
blaaaa....

SV: Undskyld men hvilke alkoholisk drik nyder i i øjeblikket ?

Hilsen Åge

Fra : - A

Dato : 13-09-02 18:31

On Fri, 13 Sep 2002 19:03:42 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:alsvob$m0q$1@sunsite.dk...

>blaaaa....
>
>SV: Undskyld men hvilke alkoholisk drik nyder i i øjeblikket ?

Det er da utroligt som du kan - er du mon selv lidt pløret?

Jeg ved ikke med den gode Hr. Troels men jeg, har ikke nydt een eneste
dråbe spiritus i dag. Og jeg gør det forresten heller ikke til andre
tider.

Men fordi nogen snakker eller skriver på en måde du ikke forstår, er
det ikke ensbetydende med at de er fulde. Det er såmænd bare fordi de
er unge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-09-02 20:21

- A <no@way.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sk64ou8hfh6ei0vilhbsh5itjhpk906uf9@4ax.com...
> [...]

> Men fordi nogen snakker eller skriver på en måde du ikke forstår, er
> det ikke ensbetydende med at de er fulde. Det er såmænd bare fordi de

___________

Undskyld, det skal ikke ske igen. Jeg sender en rød sodavand og en sut og så
håber jeg det er glemt.

Fra : - A

Dato : 13-09-02 21:52

On Fri, 13 Sep 2002 21:20:45 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>- A <no@way.net> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:sk64ou8hfh6ei0vilhbsh5itjhpk906uf9@4ax.com...

>Undskyld, det skal ikke ske igen. Jeg sender en rød sodavand og en sut og så
>håber jeg det er glemt.

Fint med mig hvis sodavanden er kold. Men sutten må du gerne beholde -
du kan f.eks sætte dig på den, eller gi´den til et oldebarn.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 13-09-02 09:02

> Folk var sikkert begyndt at rtro at Kim kun gad at lave plader for
> lillebror.

Er det ham, der har bandet "Keld og goddaw"?