hvordan identificerer jeg lynx som browser~
Fra : Kim Schulz

Dato : 12-09-02 14:28

hejsa
Jeg har en side der skal virke normalt i alle browsere pånær lynx.
hvordan identificerer jeg denne vha. php?

--
Kim Schulz - Freelance Development | The difference between a lawyer
Email : kim @ schulz.dk | and a rooster is that the rooster

Fra : Karsten Bynck

Dato : 12-09-02 15:03

Kim Schulz wrote:

> hejsa
> Jeg har en side der skal virke normalt i alle browsere pånær lynx.
> hvordan identificerer jeg denne vha. php?

Med get_browser()
Se http://www.php.net/manual/en/function.get-browser.php
Hilsen
Karsten

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 13-09-02 08:13

Kim Schulz wrote:

> Jeg har en side der skal virke normalt i alle browsere pånær lynx.
> hvordan identificerer jeg denne vha. php?

Må man spørge hvorfor? Jeg tror ikke der er nogle der bruger lynx der vil
tøve med at lade den identificere sig som mozilla eller MSIE hvis de
bliver nægtet adgang.

--
Greetings
Bjarke Freund-Hansen

Fra : Claus Sørensen

Dato : 13-09-02 10:45

Bjarke Freund-Hansen wrote:

> Må man spørge hvorfor? Jeg tror ikke der er nogle der bruger lynx der vil
> tøve med at lade den identificere sig som mozilla eller MSIE hvis de
> bliver nægtet adgang.

Fordi Kim gerne vil give positiv særbehandling til de besøgende, som kommer
med Lynx, da de ikke kan bruge det ECMAScript, han har udarbejdet, hvilket
kan ses i tråden "[ECMA script]submit af form så det også virker i lynx" i
gruppen dk.edb.internet.webdesign.clientside.

De herligste hilsner

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 13-09-02 08:54

Claus Sørensen wrote:

> [...]
> kan ses i tråden "[ECMA script]submit af form så det også virker i lynx" i
> gruppen dk.edb.internet.webdesign.clientside.

Ohh, okay. Lyder fint, så huske at inkludrer links.

--
Greetings
Bjarke Freund-Hansen