Mafia: min kunde vil ikke ud!
Fra : Blackout

Dato : 12-09-02 08:50

Det er bare i 3-4 mission, hvor man skal køre en kunde til et teater.

Jeg når derhen, hun sir "her er det", men når jeg stopper gider hun ikke
flytte sin lille numse ud af bilen!

Jeg ser krydset på kortet, men burde der ikke være en pil eller noget som fx
i GTA3 præcist hvor man skal holde?

Fra : Hektor

Dato : 12-09-02 14:17

Hmm, du holder nok ikke helt korrekt parkeret !

Der er ikke sådan en pil eller blå tåge som i GTA, kun krydset på kortet,
men min erfaring er at den er ganske large med korrekt parkering !

Iøvrigt supercool spil, GTA III for voksne !

Mvh
Hektor

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 12-09-02 14:36

Hektor skrev: (messageID: <news:alq448$qbb$1@sunsite.dk>)

> Hmm, du holder nok ikke helt korrekt parkeret !
>
> Der er ikke sådan en pil eller blå tåge som i GTA, kun krydset på
> kortet, men min erfaring er at den er ganske large med korrekt
> parkering !

Ja, men til tider er det lidt tåbeligt. Jeg havde (i free ride) en kunde,
der ikke ville stå ud, fordi jeg holdt på den modsatte side af vejen
(Overfor den bygning hun ville hen til). Fair nok, jeg vender bilen og
vil parkere foran bygningen. Men så langt når jeg aldrig, for midt i min
(iøvrigt smukke) 3-punktsvending, stiger hun sq ud! :)

> Iøvrigt supercool spil, GTA III for voksne !

Enig - det er fremragende.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Hektor

Dato : 12-09-02 14:44

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil parkere foran bygningen. Men så langt når jeg aldrig, for midt i min
> (iøvrigt smukke) 3-punktsvending, stiger hun sq ud! :)

Jamen det demonstrerer da en helt outstanding AI, ganske som at se mig
forlade en taxa en lørdag nat !

Mvh
Hektor

Fra : Rune Christiansen

Dato : 12-09-02 19:25

"Hektor" <a@b.c> wrote in message news:alq5o5$2th$1@sunsite.dk...

> "Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse
>
> Jamen det demonstrerer da en helt outstanding AI, ganske som at se mig
> [...]

Hehe kanon Hektor