The Doors interessante gendannelse
Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 12-09-02 06:12

Stewart Copeland & Ian Astbury erstatter Densmore & Morrison.

Artikel hos Billboard:
http://www.billboard.com/billboard/daily/article_display.jsp?vnu_content_id=1676574

hvm
--
"...I am no Guitar Hero; I want to be a guitar's hero!"
--- Steve Hillage – 'New Age Synthesis (Unzipping The Zype)'

Dan Armstrong discreet 9-way Strat rewiring:
http://inet.uni2.dk/~i33745/rewire.htm

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-09-02 16:16

Henrik Veber Madsen wrote:
> Stewart Copeland & Ian Astbury erstatter Densmore & Morrison.
>
> Artikel hos Billboard:

http://www.billboard.com/billboard/daily/article_display.jsp?vnu_content
_id=1676574

Var du ude og høre Doors på Femøren i sidste uge?

-Sune

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 12-09-02 19:36

Sune Mika Salminen skrev:

> http://www.billboard.com/billboard/daily/article_display.jsp?vnu_content
> _id=1676574
>
> Var du ude og høre Doors på Femøren i sidste uge?
>
> -Sune

Hmmnmm..? Min opmærksomhed har helt svigtet på den begivenhed...var
Copeland med dér? Astbury?

hvm

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-09-02 19:52

Henrik Veber Madsen wrote:

http://www.billboard.com/billboard/daily/article_display.jsp?vnu_content

> Hmmnmm..? Min opmærksomhed har helt svigtet på den begivenhed...var
> Copeland med dér? Astbury?

Kun Ian Ashbury tror jeg. Jeg opdagede det på nettet klokken 15.30, men
koncerten var startet allerede kl. 14. Så gik jeg ind og græd mig i
søvn.

-Sune

Fra : Troels

Dato : 12-09-02 23:49

> Kun Ian Ashbury tror jeg. Jeg opdagede det på nettet klokken 15.30, men
> koncerten var startet allerede kl. 14. Så gik jeg ind og græd mig i
> søvn.

Uhhh... det er vist mig der er skyld i den lille missære (svært ord, som jeg
ikke kan stave til) omkring The Doors på Femøren:-/. Egentligt var det bare
en joke fordi der var en der spurgte om rækkefølgen til WWT aflysnings
koncerten. Kl. 14 stod der så "Doors" (bemærk: ikke THE doors), og så jokede
jeg lidt med at det blev da fedt at se Doors. I virkeligheden var det vist
mere fordi dørene åbnede der. Ærligt talt kunne jeg ikke helt finde ud af om
du mente det seriøst da du skrev at du var ked af være gået glip af det, så
jeg undlod at svare for ikke at hoppe i min egen joke, men jeg er da ked af
det hvis det har plaget dig siden.

På den anden siden var det da godt du opdagede det for sent, så du ikke tog
der ud for at se dørene blive åbnet....

/Troels

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-09-02 00:59

Troels wrote:

> [...]
>
> På den anden siden var det da godt du opdagede det for sent, så du
> ikke tog der ud for at se dørene blive åbnet....

Ajjjjjj..! Troels, hvor kunne du.. Jeg har fortalt det til alle mine
musikervenner, og vi har allesammen nederen over at vi er gået glip af
det... Æv. Din joke er lidt i stil med når coverbandet "Gratis Øl" står
øverst på plakaten til arrangementet i det lokale forsamlingshus. Snydt
igen!

Jeg har lige spillet mit sidste job med bandet "Adore". Folk troede at
vi hed "En Dør". Gaab.

Godnat

Sune

Fra : Rune

Dato : 13-09-02 10:01

Da jeg gik i 1g på gymnasiet, spillede jeg hammond-orgel i et band, hvor vi
havde en del job rundt omkring. Vi hed 'Fri Bar' og det voldte også
forskellige problemer