Re: Laserwriter & 10.2
Fra : Ben Knudsen

Dato : 11-09-02 23:02

Right, fandt det rigtige værktøj (Apple Printer Utility) og har skiftet
navnet. Det hjalp ikke.
CUPS kan se printeren og skrive en testside (via
<http://127.0.0.1:631/printers/>). Det virker fint, men alle andre
programmer kan ikke skrive ud. Hvad gør jeg galt?

Ben

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-09-02 01:13

On Wed. d. 11 Sep. 2002 kl. 22:02 GMT, Ben wrote:

> CUPS kan se printeren og skrive en testside (via
><http://127.0.0.1:631/printers/>). Det virker fint, men alle andre
> programmer kan ikke skrive ud. Hvad gør jeg galt?

prøv at slå cups fra, og opret printeren manuelt (direkte ævlesnak)

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>