RAM til bærbar
Fra : Jan

Dato : 11-09-02 23:27

Hvordan kan man kende forskel på RAM til bærbare og alm.
RAM, når man vil søge efter priser på fx. www.edbpriser.dk ?
Jeg tænker på om der er noget i navnet som angiver det?

Mvh

Jan

Fra : Cubus

Dato : 11-09-02 23:59

> Hvordan kan man kende forskel på RAM til bærbare og alm.
> RAM, når man vil søge efter priser på fx. www.edbpriser.dk ?
> Jeg tænker på om der er noget i navnet som angiver det?

Hedder typisk SO DIMM 144-pins.

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-09-02 08:12

"Cubus" <cubus@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hedder typisk SO DIMM 144-pins.

RAM til bærbar, prøv:

http://www.crucial.com/UK/store/

eller evt. blot

http://www.crucial.com/

Claus

Fra : Jan

Dato : 13-09-02 12:36

"Cubus" <cubus@sol.dk> wrote in message
www.edbpriser.dk ?

> Hedder typisk SO DIMM 144-pins.

Ok. Takker.
Skal man være meget opmærksom på at købe RAM som passer
præcist til ens bærbare eller gælder der nogenlunde samme
forhold som til en stationær pc?
Min er en Webtech fra Teledanmark og jeg påtænker at købe
128 MB mere til den, da jeg finder den lidt langsom.

/Jan

Fra : Cubus

Dato : 13-09-02 16:49

> [...]
> Min er en Webtech fra Teledanmark og jeg påtænker at købe
> 128 MB mere til den, da jeg finder den lidt langsom.

Ja, bærbare er mere sarte mht hvilket mærke der bliver sat i, evt
kan forhandleren sørge for at bestille et der passer.

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk

Fra : Jan

Dato : 14-09-02 22:09

> [...]
i, evt
> kan forhandleren sørge for at bestille et der passer.

Ok. Tak for hjælpen