ISDN Vedrørende den lange
Fra : martin

Dato : 05-12-00 00:08

Jeg har med held fået tilbage konverteret min ISDN linje tilbage til
analog.
Det føste krav er, at du har oprettet din forbindelse før april måned.
Jeg har folderen der fulgte med ved oprettelsen, hvori der IKKE fremgår
noget om tilbage konvertering. Så hvis det kunne have din interesse, kan
jeg måske finde den frem af gemmerne og sende den til dig...
En anden mulighed kunne også være at jeg sende en kopi af mit brev til
teledanmak, med de relavante numre på brochurerne, hvori der ikke
fremgår noget ang tilbage konvertering.

Fra : Tom Manczak

Dato : 05-12-00 17:20

> Jeg har med held fået tilbage konverteret min ISDN linje tilbage til
> analog.

Hej, endelig viser der sig noget. Fik du det gjort gratis? Jeg ved at
flere folk har fået det gjort gratis. Jo, tak, jeg vil være meget
taknemmelig hvis du ville sende mig en kopi af brevet til TeleDanmark.
Har du tilfældigvis også deres svarbrev? Jeg ved ikke om prislisten
har betydning, da jeg skulle have fået den længe før d. 1/4/00, men
fik den ikke! Men der er mange beviser på at jeg har bestilt og haft
ydelsen længe før den dato. Jeg kan kontaktes på denne mail.

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak
ICQ: 93958379