Fra computer til fjernsyn
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 11-09-02 21:28

Hej

Hvordan får jeg skærmbilledet over på mit fjernsyn.
Jeg har et Geforce 3 Titanium 500 og et fjernsyn med scart. ikke s-vhs.

Hvilke kabler skal jeg købe? og hvor kan jeg købe dem?

På forhånd tak

Mvh
Rasmus
--
ICQ: 126307471
Ved svar fjern NO-SPAM i emailadressen

Fra : Cacba

Dato : 11-09-02 22:11

> Hvilke kabler skal jeg købe? og hvor kan jeg købe dem?

Med dette stik er du sikker på at du kan se i farver. nogle tv kan ikke
modtage s-video signal saa dette stik laver det om til normal.. ikke alle
som gør det.. (havede et normalt som ikke lavede signalet om saa kunne kun
se sort/hvid)

http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&show=4&PHPSESSID=c40999f45e9583e1

og saa kan ud købe en af de s-video ledninger de har på den side.. du kan
faa i 5, 10 og 15m

Cacba Out..

Fra : Thïngmand

Dato : 12-09-02 07:59

http://www.sandberg.it/sandberg/kabler/50194.HTM

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 12-09-02 08:24

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@NO-SPAMliberalist.com> wrote in message

> [...]
> Jeg har et Geforce 3 Titanium 500 og et fjernsyn med scart. ikke s-vhs.
>
> Hvilke kabler skal jeg købe? og hvor kan jeg købe dem?

http://www.cableconnection.dk/

Peter Brandt Jørgensen
www.peterbj.dk (Nu over 950 vitser!!!)

Fra : Leony

Dato : 12-09-02 08:36

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@NO-SPAMliberalist.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan får jeg skærmbilledet over på mit fjernsyn.
> Jeg har et Geforce 3 Titanium 500 og et fjernsyn med scart. ikke s-vhs.
> Hvilke kabler skal jeg købe? og hvor kan jeg købe dem?

Du kan købe en komplet pakke med "computer til tv" kabler i start set alle
forretninger. Prøv dem der handler med radio/tv-udstyr i første omgang. Find
det sted der er billigst.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/