iPod firmware opdatering
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 11-09-02 19:05

Hej alle. Jeg er den lykkelige ejer af en iPod Mac version (den første). Jeg
vil meget gerne have opdateret firmwaren til 1.2 for at få alle de nye
funktioner med. Jeg har set at programmet xPlay kan gøre dette, men jeg har
ikke penge til det.

Findes der nogen alternative muligheder for at få den opdateret? Jeg har
MacOpener og EphPod installeret, og alt det fungerer fint.

Mvh Mark
--
www.improve.dk

Fra : Morten

Dato : 11-09-02 23:33

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> wrote in message
> [...]
>
> Findes der nogen alternative muligheder for at få den opdateret? Jeg har
> MacOpener og EphPod installeret, og alt det fungerer fint.

Kender du ikke en med en Mac? Det er nok det billigste.

Ellers er der ingen anden vej end xPlay (og $30 er da ikke så galt).

- Morten

Fra : Morten

Dato : 12-09-02 00:04

"Morten" <mortrr@liamtoh.com> wrote in message
> [...]
> >

> Kender du ikke en med en Mac? Det er nok det billigste.
>
> Ellers er der ingen anden vej end xPlay (og $30 er da ikke så galt).

Det er forøvrigt ikke rigtigt.
Man kan sikkert finde Win iPod software et eller andet sted, og konvertere
sin Mac iPod til en Win iPod og updatere den.
?

- Morten

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 11-09-02 23:39

> [...]
>
> Findes der nogen alternative muligheder for at få den opdateret? Jeg har
> MacOpener og EphPod installeret, og alt det fungerer fint.

Prøv dk.edb.mac. Der er sikkert nogen der ved det (også selvom det er til en
PC).
Ellers kig på Apple's diskusions forum om iPod. Måske har det allerede været
oppe at vende der (Det er faktisk ret sandsynligt for der er mange indlæg).
http://discussions.info.apple.com/WebX?14@114.MxnmaSJ3cFd.0@.efb925c

Mvh. Lars

Fra : Leony

Dato : 12-09-02 09:05

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil meget gerne have opdateret firmwaren til 1.2 for at få alle de nye
> funktioner med. Jeg har set at programmet xPlay kan gøre dette, men jeg

Nu har jeg ikke en Ipod, men hvorfor kan du ikke bare opdatere firmwaren?
Virker 1.2 ikke på den første version?
Jeg fandt firmware 1.2 her:
http://www.apple.com/ipod/download/
Jeg kan ikke se at den er hardwareafhængig, men jeg har jo ikke en Ipod, så
jeg skal ikke kunne sige det.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/