geforce 2 mx400 sammen med k6-2 500 ?
Fra : Thomas

Dato : 11-09-02 17:22

hej

Jeg har anbefalet en kammerat at anskaffe sig et nyt/brugt Geforce 2 mx 400
til hans computer

Acorp, k6-2 500 mhz
windows 98

Rent størrelsesmæssigt skyder jeg selv på det er passende, men er der
problemer med at sætte et Geforce kort sammen med en k6-2 500 mhz?
Konflikter med mere?

Mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 12-09-02 09:58

Arg..... kan ikke passe der ikke er en eller to der kan sige mig om der er
problemer eller ej ;o(.........

Thomas

Thomas <thomas@.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:P3Kf9.70764$ww6.4866818@news010.worldonline.dk...

Fra : Mark Urup [8362]

Dato : 12-09-02 11:06

Thomas wrote:
> Arg..... kan ikke passe der ikke er en eller to der kan sige mig om
> der er problemer eller ej ;o(.........

Det kommer helt an på hvilket chipset der sidder på bundkortet!
Hvis det er et Ali chipset, KAN der opstå problemer!
Ellers skulle der ikke være noget.

/Mark

Fra : Thomas

Dato : 12-09-02 14:29

Har selv haft en k6-2 350 med tnt2 , og dervar problemer indtil jeg fik
opdateret / installeret ali drivere. Det jeg måske mere er ude efter er, om
et g2 er for tungt for en k6-2' er eller om det giver en stor forbedring som
jeg har set i forbindelse med en celeron 500

Mvh

Thomas

Mark Urup [8362] <mu@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d806711$0$27668$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...