Andet multimedie
bentjuul 3670
divx uden lyd
Fra : tdn

Dato : 11-09-02 15:44

hej

hvis man har downloadet en DivX film og lyden ikke virker, hvordan kan man
så fixe den?

--thomas

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-09-02 16:08

"tdn" <merlin@sprex.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> hvis man har downloadet en DivX film og lyden ikke virker, hvordan kan man
> så fixe den?
>
> --thomas

Du skal nok have fat i et codec der passer til filmen. På denne side
http://www.btinternet.com/~nimosiro/ er der noget der kunne hjælpe dig med
problemet.

Nu vil jeg så høre med andre her i gruppen, og det ikke burde være i
dk.edb.videoredigering at denne slags burde høre hjemme ?
Det er ikke for at være net-politi eller noget i den stil, men jeg syntes
bare der kommer flere og flere af denne slags spørgsmål om avi-divx film her
i gruppen

Kim Larsen

Fra : tdn

Dato : 11-09-02 16:43

> Du skal nok have fat i et codec der passer til filmen. På denne side
> http://www.btinternet.com/~nimosiro/ er der noget der kunne hjælpe dig med
> problemet.

det var præcis hva der var galt
takker!
:D

> [...]
> bare der kommer flere og flere af denne slags spørgsmål om avi-divx film

jeg synes det lyder som en helt go ide med en dk.edb.videoredigering

Fra : Digit

Dato : 11-09-02 16:46

"ntdn" sprang på tungen, og skrev:

| jeg synes det lyder som en helt go ide med en dk.edb.videoredigering

Den er her skam allerede min ven.

--
/Digit
011001011 <-- Sprej mi polykralpy?