Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Naragtig Englishperson savn hjælp hos Styl~
Fra : Richard Burke-Ward

Dato : 11-09-02 14:29

Hallo:

Bedrøvelig , men jeg lave ikke indtale Dansk. Kunne jer læse engelsk?
Kunne jer besvare i Engelsk?

I have a StyleCam Blink camera, and I use an Apple Mac with OS X 10.2...
I can not import the pictures fromt eh camera because there is no TWAIN
driver for Mac! Is there a solution to this problem?

(Jeg har en StyleCam Blink kamera , og JEG hjælp en Æble Mac hos OS X
102. jeg kunne ikke import den afbildninger af eh kamera fordi der er
ikke TWAIN driver nemlig Mac! Er der en opklaring hen til indeværende
opgave?)

Behage sende svarer benytter email - i Engelsk! - sende hen til
richard.bw@btinternet.com

Mange tak.

Richard

Fra : HSC

Dato : 11-09-02 15:26

Det er ikke pænt at grine ad andre, men dette er sgu da klasse underholdning
!!

"Richard Burke-Ward" <richard.burke_ward@hg15.btinternet.com> skrev i en
meddelelse

Fra : martin

Dato : 11-09-02 15:57

> Det er ikke pænt at grine ad andre, men dette er sgu da klasse
underholdning
> !!

Nej det er det ikke, men jeg tror ikke det er ham du skal grine ad, det
ligner en maskinoversættelse. Hvorfor ellers oversætte "Apple Mac with OS X
10.2" til "Æble Mac hos OS X 102" ?

Ligeledes denne: "fromt eh camera" hvor han glemte t'et i "the" blev til "af
eh kamera".

--
Martin Kaltoft

Fra : Richard Burke-Ward

Dato : 11-09-02 17:31

In article <3d7f5976$0$30507$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"martin" <martin@nospam}nitro.dk> wrote:

> [...]
> 10.2" til "Æble Mac hos OS X 102" ?
>
> Ligeledes denne: "fromt eh camera" hvor han glemte t'et i "the" blev til "af

Jeg er bedrøvelig jeg skrev sig altså skidt! Og jeg er bedrøvelig at den
automatisk gengivelse var dum (http:/wwwtranexpcom2000:/ Oversætte
/resultshtml)! Indeværende var hvor kan det være at jeg afsendte den
besked i Engelsk ligeledes.

Jeg har Apple Mac. Jeg hjælp Jaguar (Mac OS X, 10.2). Jeg har en
"StyleCam Blink". Jeg kan ikke skabe den kamera arbejde!

(In English: I am sorry I wrote it so badly! And I am sorry that the
automatic translation was silly
(http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml). This was why I
sent the message in English also.

I have Apple Mac. I use Jaguar. I have a "StyleCam Blink". I cannot make
the camera work!)

Richard :)

Fra : H. P. Holm

Dato : 11-09-02 20:31

Richard Burke-Ward skrev/wrote:

> Jeg har Apple Mac. Jeg hjælp Jaguar (Mac OS X, 10.2). Jeg har en
> "StyleCam Blink". Jeg kan ikke skabe den kamera arbejde!

Does the manufacturer provide information about MacOS - is the camera
supposed to work on a Mac? The friendly people in news:dk.edb.mac may
be able to help you, if a universal camera->computer picture-fetcher
exists for the Mac computer (and your StyleCam can use it).

--
Hans

Fra : Richard Burke-Ward

Dato : 11-09-02 23:24

In article <URMf9.102$0k5.2047@news.get2net.dk>,
H. P. Holm <hpholm@adresse.invalid> wrote:

> dk.edb.mac

Thanks for this. I'll try them. No, there is not a specific driver - but
i have heard that some people have managed to make it work anyway...

with best wishes - tak!

Richard

Fra : Niklas

Dato : 12-09-02 00:11

> [...]
> opgave?)
>
> Behage sende svarer benytter email - i Engelsk! - sende hen til

I know nothing about the Blonk Camera.
But, however, I strongly recommend you to ask the same question in rec.photo.digital Which is a GB newsgroup with more users
and therefor more expertice.

Kindly

Niklas