keyboard remapping
Fra : Jon Loldrup

Dato : 11-09-02 06:28

Jeg har en bærbar med et engelsksproget tastatur. Nu kunne det jo være
fedt hvis man kunne remappe de knapper lige til venstre for
enter-knappen, således at de fungerede som ÆØÅ-tasterne, og således at
de nuværende funktioner blev flyttet over til ALT- og CTRL- og
SHIFT-funktionerne.

Findes der et program til den slags? Os: Win XP

Greetings from Jon Loldrup

Fra : Mogens

Dato : 11-09-02 06:43

On Wed, 11 Sep 2002 07:27:44 +0200, Jon Loldrup <loldrup@mail.dk>
wrote:

> [...]
>SHIFT-funktionerne.
>
>Findes der et program til den slags? Os: Win XP

Ja, det gør der da. "Keyboard Layout Manager"
http://www.klm.freeservers.com/
Med dette program kan du flytte rundt
på næsten alle tasterne

mvh Mogens

Fra : Thïngmand

Dato : 11-09-02 07:57

> Findes der et program til den slags? Os: Win XP

?? Jeg har bare installeret Windows med DK tastatur, så fungerer det ligesom
et DK - så har jeg sat små labels på tasterne, så jeg kan se hvad der er
hvad...

Fra : Tinky Winky

Dato : 11-09-02 09:52

> [...]
> SHIFT-funktionerne.
>
> Findes der et program til den slags? Os: Win XP

Win XP. Vælg dansk tastatur.