Nej, jeg har heller ikke set nogen form for regning overhovedet! Undrer mig
lidt...
- Tjek
"Katrin Julius" <katrin@midtmarketing.dk> skrev i en meddelelse
news:B6BBF05C.7555%katrin@midtmarketing.dk...
> Hej Tjek,
>
> Jeg står i den samme situation som dig og jeg har sendt en opsigelse på
> skrift. Jeg ringede også til dem og spurgte om opsigelsen gælder til den
> første i næste måned, men det kunne telefondamen ikke svare på, hun mener
at
> jeg først kan opsige mit abonnemt til udløb af en 3 måneders periode. Jeg
er
> spændt på, hvad der sker i sagen.
> Jeg har forresten aldrig modtaget en regning fra dem, selvom jeg har mit
> abonnement siden oktober sidste år. Hvad med dig - har du fået lov til at
> betale?
>
> Hilsen fra
> Katrin
>
> > Fra: "Tjek" <azidbrainnospam@teens.dk>
> > Organisation: TDC ADSL Connectivity Solutions -- Accelerating the
Internet
> > Nyhedsgrupper: dk.edb.internet.udbydere
> > Dato: Wed, 21 Feb 2001 19:07:13 +0100
> > Emne: Opsigelse af Worldonline abb.
> >
> > Hejsa!
> >
> > Jeg har fået installeret ADSL hos TDC og vil nu gerne opsige mit WOL
World
> > Surfer Abb. men jeg kan ikke finde noget om proceduren for en opsigelse
> > eller fra hvilken dato ophører. Skal jeg bare sende en skriftlig
opsigelse
> > eller er der en speciel formular gemt et eller andet sted på WOL's kaos
af
> > en hjemmeside?
> >
> > Håber nogen kan her kan hjælpe, da jeg ikke gider til at tilslutte mit
gamle
> > modem for at poste i WOL's support newsgruppe
> >
> > ----------------------
> > Greetz...
> > - Tjek
> >
http://www.azidbrain.dk
> >
> >
>