ACE til PHP?
Fra : tdn

Dato : 10-09-02 21:48

Hej,

Jeg har set på http://www.yusasp.com/prj04.asp og forelsket mig lidt i den.
Men ikke i prisen :(
Findes der ikke lignende alternativer til PHP og som er gratis?

Mvh
Thomas

Fra : Kim Schulz

Dato : 10-09-02 23:24

On Tue, 10 Sep 2002 22:48:21 +0200
"tdn" <merlin@sprex.dk> wrote:
> Hej,
>
> Jeg har set på http://www.yusasp.com/prj04.asp og forelsket mig lidt i
> den. Men ikke i prisen :(
> Findes der ikke lignende alternativer til PHP og som er gratis?

mit gæt er at de benytter Internet Exploders indbyggede objekter til
editering af html.
se f.eks. http://www.html.dk/artikler/00030/ hvor du også har link til
en gratis WYSIWYG editor.

men igen! problemet ligger i at det er en IE specifik ting som er alt
andet end standard.

--
Kim Schulz - Freelance Development | Women sometimes forgive a man who
Email : kim @ schulz.dk | forces the opportunity, but never

Fra : Martin Seebach

Dato : 10-09-02 23:35

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> wrote in message

> men igen! problemet ligger i at det er en IE specifik ting som er alt
> andet end standard.

Nej, det er ikke rigtigt. Ja, den virker kun i internet explorer, men det
gør den ikke anti-standard, for den helt lovligt scriptbar i
dokument-objekt-modellen.

Og den laver ganske fin, ren og lovlig html..

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 11-09-02 11:26

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Martin Seebach"
<martin-nospam@g-bach.dk> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

>Nej, det er ikke rigtigt. Ja, den virker kun i internet explorer, men det
>gør den ikke anti-standard, for den helt lovligt scriptbar i
>dokument-objekt-modellen.

designMode er til gengæld en IE only ting.

Men ja, jeg ville ønske at andre browsere tilbød noget lignende.
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 27105580
Vesterbrogade 30C. 2. Programmer Advanced Simplicity

Fra : tdn

Dato : 11-09-02 14:24

> mit gæt er at de benytter Internet Exploders indbyggede objekter til
> editering af html.

den bruger ikke de office funktioner som
http://www.html.dk/artikler/00030/SAMPLES/Web/WebApp/builded.htm gør

> se f.eks. http://www.html.dk/artikler/00030/ hvor du også har link til
> en gratis WYSIWYG editor.

siger du at den de linker til der, altså
http://www.html.dk/artikler/00030/SAMPLES/Web/WebApp/builded.htm, er gratis?
For den kan jeg osse godt bruge til mit projekt hvis det kan submitte til
PHP? - hvilket egentlig er vigtigst

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 11-09-02 19:12

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "tdn"
<merlin@sprex.dk> just offered me, he muttered some weird stuff, and I
had to correct this gibberish:

>den bruger ikke de office funktioner som
>http://www.html.dk/artikler/00030/SAMPLES/Web/WebApp/builded.htm gør

Den du henviser til bruger depricatede funktioner.

MicroSoft anbefaler at man bruger designMode i stedet for DHTML
Editoren.

Fra : tdn

Dato : 11-09-02 20:53

> Den du henviser til bruger depricatede funktioner.

jeg ved ikk hva du kalder det, men det kræver at man ska ha sine office CDer
i spanden.

> MicroSoft anbefaler at man bruger designMode i stedet for DHTML
> Editoren.

designMode?
designMode == contenteditable?

Fra : Larz

Dato : 10-09-02 23:36

tdn wrote:
> Jeg har set på http://www.yusasp.com/prj04.asp og forelsket mig lidt i den.
> Men ikke i prisen :(

Ja, det er dyrt når man nu kan få det gratis.

> Findes der ikke lignende alternativer til PHP og som er gratis?

Det har ikke så meget med php at gøre - men php kan modtage en
formular...

Se denne:

   <http://richtext.sf.net/>

--
-
Lars

Fra : Kim Schulz

Dato : 10-09-02 23:39

[snip]
> Og den laver ganske fin, ren og lovlig html..

ren html vil jeg nu ikke kalde det.
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;fobar
har aldrig været en flot læsning på en længere indrykning.

--
Kim Schulz - Freelance Development | The heart is wiser than the
Email : kim @ schulz.dk | intellect.

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-09-02 20:55

[snip]
> [...]
> gratis? For den kan jeg osse godt bruge til mit projekt hvis det kan
> submitte til PHP? - hvilket egentlig er vigtigst
ja den er gratis så vidt jeg kan forstå MS' ringe licenser og ja den kan
snildt bruges fra PHP (omend det kan være lidt kringlet)

--
Kim Schulz - Freelance Development | "Then, after a second or so,
Email : kim @ schulz.dk | nothing continued to happen."