E-Mail
webnoob 5265
IE6.0 problem....
Fra : Torben Brøndum

Dato : 10-09-02 14:16

Hej,

Efter vi har haft installeret et spil kom der i samme omgang en tekst fra en
internetudbyder op i, ja hvad kaldes den....aller øverst i browseren (blå
linie)..samme linie med eks. krydset for at lukke browseren. denne tekst,
hvordan får jeg den væk...spillet er afinstalleret. Men ellers ville jeg dog
grene have været af med det alligevel.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-09-02 14:53

Tue, 10 Sep 2002 15:15:46 +0200, skrev "Torben Brøndum"
<tbr@henning-poulsen.dk>:

> [...]
>hvordan får jeg den væk...spillet er afinstalleret. Men ellers ville jeg dog

Start => kør => msconfig => søg efter teksten, der står i din
browser og slet den eller erstat den med noget andet.

Står i en nøgle der hedder window title.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor svar herpå
bringes.

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-09-02 20:01

> Start => kør => msconfig => søg efter teksten, der står i din
> browser og slet den eller erstat den med noget andet.
>
> Står i en nøgle der hedder window title.

Mente du egentlig ikke Start => kør => regedit =>

?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-09-02 20:21

10 Sep 2002 19:01:25 GMT, skrev Palle Jensen
<usenetmail@tiscali.dk>:

>Mente du egentlig ikke Start => kør => regedit =>

Aber doch - natürlich.

Fra : Torben Brøndum

Dato : 10-09-02 21:28

Hej "Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk>