Jeg spørger igen.....
Fra : Christopher Tracy

Dato : 21-02-01 17:16

Hej igen ....

Jeg bliver nød til at spørge igen: Jeg har bestildt den der Ericsson A2618
ved Wanna-save, og kunne godt tænke mig at vide om det kan lade sig gøre at
unlocke den, ligesom det kan med N3210 (noget med at gnide en ledning på ben
5???) og hvordan man gør.

Og så lige et tillægs-spørgsmål, nu kan jeg se at man kan få (for 199,-) en
Motorola Talkabout 180, er der nogen der kender den telefon, og er den værd
at bestille ?

Tak
/C.T.

Fra : Mickey

Dato : 21-02-01 17:51

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
199,-) en
> Motorola Talkabout 180, er der nogen der kender den telefon, og er

ifølge wanna-save er den gratis - også selvom der står 199kr (man får
et gavekort på 199kr), det er noget markedsførsingsnoget at de skal
skrive en pris...