Hjerterytme
Fra : Christian

Dato : 10-09-02 11:50

jeg har et par gange taget min puls på håndledet.. jeg mente at pulsen
skulle pumpe i en jevn rytme. men når jeg har taget min puls kommer den
nærmest i små perioder groft sagt. der kan komme to eller tre slag
hurtigt lige efter hinanden også en pause på 1-2sek også to til tre slag
igen. er det bare såden hjerterytmen går???

mvh. Christian

Fra : Niels

Dato : 10-09-02 14:17

Det tyder på at du har nogle ekstraslag. Det er mest sandsynligt noget
harmløst, men få lavet er EKG hos din læge,
Hilsen Niels