Julemarked i Dresden eller..??
Fra : Anne-Christine Chris~

Dato : 10-09-02 10:51

Hejsa

Min mand og jeg overvejer at tage på "juleshopping" kombineret med miniferie
i tyskland.

Vi havde oprindeligt forestillet os Berlin, men har fået for øre, at der i
Dresden er et helt fantastisk julemarked,som vi bare skal opleve.

Er der nogle der kan anbefale dette/henvise til relevante hjemmesider (helst
på engelsk/dansk, da det tyske er lidt rustent!)

Ha' en god dag...
Stinne

Fra : Inger Buchard

Dato : 10-09-02 16:23

> [...]
(helst
> på engelsk/dansk, da det tyske er lidt rustent!)

Ja, Dresden er vel tør til Jul.
Se på
http://www.dresden.de/index.html?node=1468

568. Dresdner Striezelmarkt
(voraussichtl. 30. November - 24.Dezember 2002)

Jeg kunne forestille mig at
http://www.dresdnerwolf.de/striezel.htm

bliver opdateret hen imod november.

På engelsk

http://www.dresden-tourist.de/eng/homepage.html

God tur - men husk at bestille hotel i god tid; eller skaf jer en privat
"Zimmer Frei" i villakvarteret Loschwitz

Inger

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 10-09-02 19:48

> Vi havde oprindeligt forestillet os Berlin, men har fået for øre, at der i
> Dresden er et helt fantastisk julemarked,som vi bare skal opleve.

Har ikke været der,- men Lübeck siges også at være OK, - og
så skal I jo ikke rejse så langt!

--
Venligst
Poul F. Andersen