Flybilletter
Fra : J.

Dato : 10-09-02 09:48

Hej

Jeg havde engang et rigtigt godt link til en side med flypriser, som jeg har
fået her i gruppen.

Desværre så er min arb.computer blever reinstalleret i min sommerferie og nu
står jeg og mangler linket.

Er der nogen der kan anbefale et sted med flypriser så ville jeg blive
meget glad.

På forhånd tak.

Hilsen Joan

Fra : Ole Tranberg

Dato : 10-09-02 10:01

"J." <heldgaard71@hotmail.com> wrote:

> Hej
>
> Jeg havde engang et rigtigt godt link til en side med flypriser, som jeg har
> fået her i gruppen.

En hurtig søgning på groups.google.com, viste følgende indlæg:
<URL:http://groups.google.com/groups?q=flypriser+group:dk.fritid.rejse&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=%25UNh4.3481%24Wy5.22506%40twister.sunsite.auc.dk&rnum=1>

Heri er der link til disse to:

http://www.travelmarket.dk/ eller
http://www.penge.dk/lavprisfly.htm

Mon det var et af dem du havde link til?

--
Ole Tranberg

Fra : J.

Dato : 10-09-02 10:04

Der ramte du plet det var www.travelmarked.dk

tusind tak for det

Hilsen Joan

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-09-02 14:08

"J." <heldgaard71@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
nu
> står jeg og mangler linket.
>
> Er der nogen der kan anbefale et sted med flypriser så ville jeg blive

Flybillet.dk?

Fra : Portvagten

Dato : 03-02-03 15:09

travelmarket.dk