Hvor finder man en ophugger for cv
Fra : ole

Dato : 10-09-02 09:14

Hej med jer alle

Jeg søger efter nogle dele til en Truma varmer, nemlig en blæser så jeg kan
få den varme luft rundt i vognen, gennem nogle slanger. Der må findes et
sted hvor de hugger gamle vogne op og der finde de dele jeg mangler. Jeg
kunne jo bare købe nyt, men det er jeg for nærig til eller måske sparsomlig.

Med venlig hilsen

Ole Mastrup

Fra : Bo Larsen

Dato : 10-09-02 10:39

ole wrote:
> [...]
> må findes et sted hvor de hugger gamle vogne op og der finde de dele
> jeg mangler. Jeg kunne jo bare købe nyt, men det er jeg for nærig til

Vi var engang oppe hos Frederiksværk Caravan. Vi skulle bruge nogle dele til
en gammel campingvogn vi havde. Der havde de nogle gamle, totalskadede vogne
stående, som de brugte til reservedele. Dem kunne vi kigge i, og ta' hvad vi
skulle bruge. Om de stadigvæk har samme politik, det véd jeg ikke!
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen