Problem med fælles kanter i FP2000
Fra : Otto

Dato : 10-09-02 07:30

Hej -
Jeg har et website i FP2000 som ligger i C:/webdesign
hver gang jeg skal redigere i sitet , er mine shared borders ændret.
Jeg har en tabel i Top border til at adskille logo, banner og navigationmenu
Det er denne tabel som forsvinder + logo'et (grafik)

Kan problemet være at sitet ligger under C:/webdesignog ikke under C:/
inet/webpub/ ??

Fælles kanter er sat til 'Anvend på alle sider'

Det undrer mig også at i FRONTpages mappe liste kan jeg ikke se mappen
Borders
men ser jeg i Stifinder vises mappen borders. Hvorfor vises den ikke i
Frontpages Mappeliste. Der er sku da noget galt ..?

Håber at en af jer kan fortælle mig hvad der er galt ..?

Du kan se sitet på http://otto.leholt.person.emu.dk/web-design/

Hilsen Otto

Link database: http://www3.brinkster.com/otto/web-links/

Otto Leholt - Baggesensgade 19 , 2200 N , Copenhagen
tlf 3537 4928 mobil: 2076 9094 www.leholt.dk

Fra : Otto

Dato : 10-09-02 18:27

Hej igen
Ok - jeg har fået løst problemet....
ved at flytte mit website til C./inet/pub/
hilsen Otto

Fra : Torben Bon

Dato : 11-09-02 01:22

"Otto" <leholt@worldonline.dk> wrote in news:0Xpf9.65041$ww6.4733034
@news010.worldonline.dk:

> Hej igen
> Ok - jeg har fået løst problemet....
> ved at flytte mit website til C./inet/pub/
> hilsen Otto

Havde også problemet dengang foldernavne indeholdt mellemrum og blev over 8
karakterer lange.

Torben Bon
Email: (fjern underscore i mailadressen)