Virtual PC version 2.0 til G3
Fra : Claus

Dato : 09-09-02 12:31

Vi har en Powerbook G3, OS 8.6, hvor der gerne skulle installeres Virtual
PC. Den er blevet installeret, men opstart "fryser" programmet. Løsninger?
Forslag=

--
Claus Vinnich
Bramming

Fra : Aksel-Johan Hegrem

Dato : 09-09-02 12:57

Claus wrote:
> Vi har en Powerbook G3, OS 8.6, hvor der gerne skulle installeres Virtual
> PC. Den er blevet installeret, men opstart "fryser" programmet. Løsninger?
> Forslag=

Jeg husker ikke detaljene, men enten krever G3 eller 8.6 at du laster
ned og installerer en liten oppgradering(gratis) før VPC 2.0 åpnes.
Jeg har ikke alle detaljene i hodet fordi jeg oppgraderte senere til 3.0

Aksel-Johan Hegrem
Brækkatunet 48
N-8020 BODØ
75 50 83 16 / 913 69 463
Faks:75 50 84 32

Fra : Aksel-Johan Hegrem

Dato : 09-09-02 13:07

Aksel-Johan Hegrem wrote:

> Jeg husker ikke detaljene, men enten krever G3 eller 8.6 at du laster
> ned og installerer en liten oppgradering(gratis) før VPC 2.0 åpnes.
> Jeg har ikke alle detaljene i hodet fordi jeg oppgraderte senere til 3.0

Den heter 2.1.3 og finnes i Mac-arkiver for software updates på
http://www.connectix.com

Søk evt via vershiontracker

Aksel-Johan Hegrem
Brækkatunet 48
N-8020 BODØ
75 50 83 16 / 913 69 463
Faks:75 50 84 32

Fra : Claus

Dato : 09-09-02 13:31

in article 3D7C8F05.5070905@online.no, Aksel-Johan Hegrem at
hegrem@online.no wrote on 09/09/02 14:07:

> Den heter 2.1.3 og finnes i Mac-arkiver for software updates på
> http://www.connectix.com
>
> Søk evt via vershiontracker
>
> mvh

Hej Aksel-Johan. Tak for det, den skulle bare opdateres!

--
Claus Vinnich
Bramming

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 09-09-02 12:59

Claus <vinnich-spam@mobilixnet.dk> wrote:

> Vi har en Powerbook G3, OS 8.6, hvor der gerne skulle installeres Virtual
> PC. Den er blevet installeret, men opstart "fryser" programmet.

Fryser VPC eller Windows?
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Claus

Dato : 09-09-02 13:08

in article 1fi8x4y.1sxrp9yrsww6dN%serse@diku.dk, Per Erik Ronne at
serse@diku.dk wrote on 09/09/02 13:59:

> Fryser VPC eller Windows?
VPC - næsten øjeblikkeligt!

--
Claus Vinnich
Bramming

Fra : Jan Jonasen

Dato : 09-09-02 13:23

In article <B9A25329.98CF%vinnich-spam@mobilixnet.dk>, Claus (vinnich-
spam@mobilixnet.dk) wrote:
> Vi har en Powerbook G3, OS 8.6, hvor der gerne skulle installeres Virtual
> PC. Den er blevet installeret, men opstart "fryser" programmet. Løsninger?
> Forslag=

Hvilken Windows version er der på?

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Claus

Dato : 09-09-02 13:31

in article MPG.17e6b1073afdbfba989741@news.stofanet.dk, Jan Jonasen at
jonasenREMOVE@THISit.dk wrote on 09/09/02 14:22:

> Hvilken Windows version er der på?
Det er på 95-platformen, men problemet er løst. Der skulle yderligere en
opdatering til, så kørte den. Men tak for interessen!

--
Claus Vinnich
Bramming

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-09-02 01:31

Hej Claus

Svjv. så er VPC 2.0 ikke G3 kompatibelt. - Jeg har heller ikke selv fået den
til at virke. Jeg mener, du skal have fat i ver. 2.1.3 for at kunne gøre det.

Claus wrote:

> Vi har en Powerbook G3, OS 8.6, hvor der gerne skulle installeres Virtual
> PC. Den er blevet installeret, men opstart "fryser" programmet. Løsninger?

Selve VPC programmet skal have en hel del RAM, - giv den ca. det dobbelte af,
hvad der står i 'Vis Info' vinduet.

mvh. Erik Richard