Hjælp..Scsi problemer
Fra : The Duck

Dato : 09-09-02 12:31

Hej Ng.

Findes der en manual til hvordan man instalere scsi på en com...."En skåret
ud i pap manual"

Hilsen
The Duck

Fra : Jesper Juul

Dato : 09-09-02 12:49

"The Duck" <snakeeye105@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Ng.
>
> Findes der en manual til hvordan man instalere scsi på en com...."En
skåret
> ud i pap manual"

Mener du på en seriel port ?

--
Mvh Jesper
Try something funny:

Fra : The Duck

Dato : 09-09-02 12:54

Nej jeg mener om hvordan man instalere scsi hardiske på en computer og så
der efter kan instalere windows xp..

The Duck

Fra : anton

Dato : 09-09-02 21:05

> Nej jeg mener om hvordan man instalere scsi hardiske på en computer og så
> der efter kan instalere windows xp..

Da det er meget sparsomme oplysninger du kommer med ang. dit system bliver
svaret tilsvarende:

I BIOS deaktiverer du alle andre boot devices (ide, atapi osv.) end scsi og
herefter installerer du windows som normalt...

Hvis du fortæller lidt mere om dit system kan du få en mere nuanceret
udgave, fx om indstillinger af dit scsi-hardware.

C A