Traet af TDC
Fra : Hajaj®

Dato : 09-09-02 06:09

Jeg er blevet træt af TDC's latterlige holdning til News og
vil gerne have nogen anbefalinger af hvilken betalings
server jeg bør købe mig ind på istedet.
Er der nogen her der kan hjælpe?

Mange Tak
--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-09-02 06:40

<http://www.uk.clara.net/homeaccess/options/claranews.phtml>

Fra : Madsen

Dato : 09-09-02 06:48

On Mon, 09 Sep 2002 07:08:55 +0200, Hajaj® <hajaj@webhiker.REMOVE.dk>
wrote:

>Jeg er blevet træt af TDC's latterlige holdning til News og
>vil gerne have nogen anbefalinger af hvilken betalings
> [...]

Prøv f.eks. Easynews. www.easynews.com
Den har jeg brugt det sidste halvandet år og jeg er godt tilfreds.
Det koster $10 pr måned eller pr 6 GB trafik afhængigt af hvad
der nu kommer først. Deres server er lynhurtig, især hvis man
tager Download Accelerator til hjælp

mvh Madsen

Fra : Tweaki

Dato : 09-09-02 14:12

Jep, Easynews er klar No. 1! se en review her:
http://www.usenet-provider.com/review/uns.html

--

Tweaki

ICQ 1002873

Fra : Leony

Dato : 10-09-02 08:16

"Tweaki" <Tweaki_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jep, Easynews er klar No. 1! se en review her:
> http://www.usenet-provider.com/review/uns.html

Jeg har også brugt Easynews. Ingen problemer og altid maks hastighed på min
256 linie.
Du kan finde flere betalingsservere her:
http://unlogged-news.com/

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Hajaj®

Dato : 11-09-02 18:46

On Tue, 10 Sep 2002 09:15:32 +0200, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

> [...]
>256 linie.
>Du kan finde flere betalingsservere her:

Tak for forslagene. Jeg vil kigge nærmere på dem.
--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-09-02 11:11

"Hajaj®" <hajaj@webhiker.REMOVE.dk> wrote in message
> Jeg er blevet træt af TDC's latterlige holdning til News og

Er det latterlig holdning at opsætte en ny og bedre newsserver???

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Hajaj®

Dato : 11-09-02 18:45

Bedre betyder ikke nødvendigvis god.

--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-09-02 05:49

> Bedre betyder ikke nødvendigvis god.

Ved du hvad du snakker om?

Har du prøvet at opsætte en newsserver?

Fra : Hajaj®

Dato : 12-09-02 07:48

On Thu, 12 Sep 2002 06:49:00 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>"Hajaj®" <hajaj@webhiker.REMOVE.dk> wrote in message
>
>Ved du hvad du snakker om?
Ja.

>Har du prøvet at opsætte en newsserver?
Ja. Omend en noget mindre een end den TDC har.

--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-09-02 08:44

> Ja. Omend en noget mindre een end den TDC har.

Nu er TDC's Danmarks største newsserver, hvor let tror du den er at sætte
op?

Ved at k6400.dk's newsserver har voldt mange kvaler (og det er ikke fordi de
er newbies derude)

Fra : Hajaj®

Dato : 12-09-02 13:11

On Thu, 12 Sep 2002 09:44:07 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>"Hajaj®" <hajaj@webhiker.REMOVE.dk> wrote in message
>
>Nu er TDC's Danmarks største newsserver, hvor let tror du den er at sætte
>op?

Det er fuldstændig irrelevant hvor let eller hvor svær den
er at sætte op. Hvis de ikke har nogen ansat der kan finde
ud af det, må de hyre nogen der kan.
Det hjælper heller ikke noget at den er kæmpe stor når den
ikke kører stabilt.

>Ved at k6400.dk's newsserver har voldt mange kvaler (og det er ikke fordi de
>er newbies derude)

Øhm, nå?

--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Tweaki

Dato : 12-09-02 08:32

Jeez, Jesper, tag en PILLE! vi er er FORBRUGERE - lever produktet ikke op
til vores krav, finder vi det et andet sted!

--

Tweaki

ICQ 1002873

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-09-02 08:43

"Tweaki" <Tweaki_dk@hotmail.com> wrote in message
> Jeez, Jesper, tag en PILLE! vi er er FORBRUGERE - lever produktet ikke op
> til vores krav, finder vi det et andet sted!

1. Lær at quote
2. Plonk

Fra : Hajaj®

Dato : 12-09-02 13:15

On Thu, 12 Sep 2002 09:42:40 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>"Tweaki" <Tweaki_dk@hotmail.com> wrote in message
>
>1. Lær at quote
>2. Plonk

Uha, uha, flot svaret!
Som Tweaki siger så er vi forbrugere, så det har intet med
sagen at gøre om jeg har sat en server, stor eller lille, op
eller ej. Jeg udgiver mig ikke for at være computer expert
og lader mig hyre til et job jeg ikke kan finde ud af, sådan
som nogen af TDC's medarbejdere tilsyneladende gør.
--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Boycott the 2008 Olympics