kan man leje twin peaks i kbh på dvd
Fra : Chokmah

Dato : 08-09-02 18:31

?????
jeg har serien på whs - men mangler lidt her og der ja så har jeg den
som tv3 rip med norske undertekster
men den ser sgu ikke for godt ud - men jeg tro nu også alle 25 afsnit
er presset ned på 2.1 gb - det er det ENESTE STED hvor austarlien er
bedre ind Danmark de har tradition for at man kan leje serier
alle star treack - twin peaks osv.... så hvis der er nogen der
planlægger en tur til austalien så tag en video med hjemme fra og lej
en tv - find vdo- ezy det er skide billigt førtse måned 3½ kr pr film.

jeg var der 3 gange over 2 år jeg var der well ca 11 mdr i alt jeg så
ALT alla tilgængelige afsnit af start treack twin peaks hundred vis af
film - der er ikke andet at lave det er laneg stræninger igenem sand
fra det ene ubetydelige sted til det andet hvor der sider overvægtige
mennesker og drikker bajer og råber højt om meget lidt .
men de har en fantastisk video udlejlings kultur - direkte tv er
helved der er op mod 30-40 % reklamer i hver udsendelse - så der skal
man også ha videoen med hvis man tager afsted - man blive reelt
sindsyg når man har set den samme reklame 41 gange på 8 timer.

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Jeppe

Dato : 08-09-02 20:38

Chokmah <chokmah@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qo1nnusg34d0mjv0u65bujtm1dbjen7d4n@4ax.com...
> ?????

Hvis du kan vente til den 23-10-2002:
http://www.shopeasy.dk/index.asp?id=DVD-02484

Mvh
Jeppe

Fra : Chokmah

Dato : 08-09-02 20:42

On Sun, 8 Sep 2002 21:38:16 +0200, "Jeppe" <jbomholt"fjern
dette"@mail.dk> wrote:

>Chokmah <chokmah@c.dk> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:qo1nnusg34d0mjv0u65bujtm1dbjen7d4n@4ax.com...
>
>Hvis du kan vente til den 23-10-2002:

jamen det kan jeg da
>http://www.shopeasy.dk/index.asp?id=DVD-02484

fedetse også de lagt dem på 4 dvd er som jeg læser det - så er det
faktisk lige før man overvejer støtte det og købe den - anyhow jeg
skal nok rippe dem og poste dem i dbf
MvH
Chokmah/Bo osv