Native compiler
Fra : Anders Spliid Hansen

Dato : 21-02-01 12:57

Findes der en x86 native compiler til Java? Jeg vil gerne hoppe
bytecode stadiet over og linke det hele i en .exe fil.

Venlig hilsen
Anders Spliid Hansen

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 23-02-01 09:04

D. Wed, 21 Feb 2001 11:57:11 GMT syntes Anders Spliid Hansen
<a.spliid@vip.cybercity.dk> at dk.edb.programmering.java skulle vide at
<fm5hbt80dekge7ul2ni49sj72qbqqgij96@4ax.com>.

>Findes der en x86 native compiler til Java? Jeg vil gerne hoppe
>bytecode stadiet over og linke det hele i en .exe fil.

Jeg mener Micro$oft har lavet en, men du slipper nu ikke for bytekoden. Du
får blot pakket det hele ind i en .exe fil, med et mini JAVA Runtime
Enviroment.

--
Mvh. Simon Mikkelsen, stud. ing.

www.zipban.dk - gratis reklame til din hjemmeside

Fra : J. Martin Petersen

Dato : 23-02-01 09:14

On Wed, 21 Feb 2001 11:57:11 GMT, Anders Spliid Hansen
<a.spliid@vip.cybercity.dk> wrote:

>Findes der en x86 native compiler til Java? Jeg vil gerne hoppe
>bytecode stadiet over og linke det hele i en .exe fil.

Jamen det gør der da. Prøv at se på:
<http://www.javaworld.com/javaworld/javaqa/2000-06/02-qa-0609-exe.html#resources>.

--
J. Martin Petersen "Atter springer gnuerne ud i vandet..."