"Taletidsinternet" - findes det??
Fra : Morten Sørensen

Dato : 28-11-00 00:35

Hej Alle

Er der nogen der ved om der findes et internetabonnement i retningen
af en taletidstelefon. Med det mener jeg hvor man ikke kan surfe
medmindre man har betalt forud. Når man så har brugt sin "konto" op
bliver man smidt af og kan ikke komme på før man igen har sat flere
penge ind på sin "konto".

Det er en måde hvorpå man kan begrænse sit forbrug. Jeg ved Stofa's
flexrate er noget i den retning, men det skal være til et alm. analogt
modem.

Findes det? Hvis ja, hos hvilken udbyder.

mvh.
Morten Sørensen
morsor@get2net.dk

Fra : Christian Erritsø

Dato : 28-11-00 16:37

Prøv at se på www.teledanmark.dk/nettid.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark
Internet"

Fra : N/A

Dato : 29-11-00 00:11

Fra : Christian Erritsø

Dato : 29-11-00 00:11

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote in message

> nettid, er bestemt ikke et surfkort!!!!
>
> Man skal betale til det hver måned/kvatal,, uansat, om man bruger det
eller
> ej.
>
> Eneste "rigtige" surf/tale kort, findes hos 12move,,, og så er det samme
> pris som ved alm. "free" hos Worldonline.

Du har selvfølgelig ret. Jeg kunne bare kun lige huske deres '12move surfer'
abonnement, som jo er i samme kategori som Nettid.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 28-11-00 00:34

www.12move.dk

--
Andreas Plesner Jacobsen | My father was a saint, I'm not.
Der arbejder for WOL, |       -- Indira Gandhi