10.2 og blæseren
Fra : Zorilla

Dato : 08-09-02 15:27

Hej,

Jeg har bemærket at min blæseren i tibook 667 kører væsentlig mindre efter
at jeg har opgraderet til 10.2
Da jeg kørte 10.1.5 var jeg stærkt utilfreds med hvor ofte den gik i gang.
Jeg spurgte endda i denne gruppe på et tidspunkt om der var nogen måde man
kunne reducere dette.
Af en eller anden grund så er problemet nu løst, nu er det faktisk sjældent
den går i gang. Fedt, hvad det så end er der er sket.

mvh
Peter

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 10-09-02 07:50

Zorilla <ZorillaFJERN@DETTEmac.com> wrote:

> [...]
> Af en eller anden grund så er problemet nu løst, nu er det faktisk sjældent
> den går i gang. Fedt, hvad det så end er der er sket.

Jeg har læst mig til, aat det er et kendt problem under 10.1.x og at
10.2 netop skulle klare problemet.

Det er jo godt at det virker.

Stig

stigleerbeck@mac.com