Opbevaringspladser
Fra : hjh

Dato : 08-09-02 13:24

Hej
På min side samler jeg på opbevaringspladser, og har lige over 30, men
jeg mangler nogle i Københavnsområdet samt Ålborg.
Hvis nogen kan hjælpe ville det være herligt. Da min side omhandler info
til campister er det selvfølgelig gratis.
Håber ikke jeg får "skæld ud" men jeg forsøger blot at hjælpe ved at
finde sådan steder.
--
mvh. Hans Jørgen
E-mail.: mailto:hjh@hansj.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-09-02 16:13

"hjh" <hjh@hansj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til campister er det selvfølgelig gratis.
> Håber ikke jeg får "skæld ud" men jeg forsøger blot at hjælpe ved at
Ideen er glimrende. Jeg, som er fra Falster og aktuelt mangler en plads, var
inde og kigge og fandt, at der tilsyneladende var link til pladser i Nr.
Alslev (Falster) og Nakskov og Dannemare (Lolland).
Men alle 3 fører til en campingvognsforhandler i Orehoved (Nordfalster),
hvor der står noget om, at hans vogne står udendørs og så noget om, at han
muligvis har et andet sted.
Det ser lidt mærkeligt ud, dels at der henvises til ham fra 3 forskellige
steder og så at man ikke helt kan se, om han kan eller ikke kan tilbyde
noget.

Kurt

Fra : hjh

Dato : 08-09-02 18:17

Hej Kurt
I min base står der følgende under Nr.Alslev i selve tekst linien:
Vores firma hedder Caravan-Centret, "Brohallen", Orehoved Langgade 37,
4840 Nr. Alslev, vi har ikke selv opbevaring inde men udendørs, vi har
dog et samarbejde med en i nærheden som vi bruger, hele året,
www.caravan-centret.dk .

Lolland har jeg to steder:
den ene er
Albuen Strand Camping
tesklinien skriver: Vi har mulighed for opbevaring i begrænset antal.
Pris 400 kr. for en vinter, opbevares på pladsen der er aflåst så det er
ikke muligt at afhente den. Pladsen er under delvis opsyn, men vognene
er ikke forsikret udover ejerens forsikring.

den anden er en
Gert Backer som jeg har tlf nr på.
i tekstlinien her står følgende: Vinteropbevaring af Campingvogne mm . I
isolerede haller på 4500m2. Kun 1000 kr. for vinterhalvåret.

vh
Hans Jørgen

--
Slægtsforskning/Genealogy: http://www.hansj.dk/aner/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-09-02 22:26

Mystisk. I dag kan jeg godt se det du henviser til, men i går endte jeg hele
tiden i Nr. Alslev.

Kurt

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-09-02 08:54

"hjh" <hjh@hansj.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Håber ikke jeg får "skæld ud" men jeg forsøger
> blot at hjælpe ved at finde sådan steder.

JEG kunne da aldrig finde på at skælde dig ud, bare fordi du kommer
med fornuftige brugbare oplysninger, sammen med en opfordring til os
alle om at gøre oplysningerne endnu bedre.

Der er jo da slet ikke tale om salg eller "ulovlig" reklame i denne
forbindelse, så fortsæt endelig med dit gode arbejde

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk