Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billeder fra Aero
Fra : Dettmaring

Dato : 08-09-02 12:25

På nedenstående link kan I se nogle billeder fra den (udskældte) aerokoncert

http://www.has.dk/users/side010/jarre/page_01.htm

Håber I synes kvaliteten er i orden, samt de af jer der måtte have været
der, kan genkalde de store øjeblikke koncerten bød på, trods mudder og megen
forvirring ved hjemturen
Selv nåede vi ind - men på grund af mudder var bevægelsesfriheden ringe, så
de fleste billeder er fra samme vinkel - ikke just det jeg havde tænkt mig,
men sådan er det jo med det danske vejr

VH

Carsten

"opfinderen af gummistøvlen hed Macintosh.."

Fra : WebCat

Dato : 08-09-02 13:29

Flotte billeder, bringer minderne frem. Særligt alt mudderet. ha ha. Synd
der ikke er nogen fra trafik kaoset bagefter, det var også en oplevelse i
særklasse.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-09-02 14:23

"WebCat" <WebCat@post1.com> wrote in message
> Flotte billeder, bringer minderne frem. Særligt alt mudderet. ha ha. Synd
> der ikke er nogen fra trafik kaoset bagefter, det var også en oplevelse i
> særklasse.

Flotte billeder, helt enig.

Men det kaos der var bagefter viste med stor præcision at det var nogle
inkompetente folk der stod bag, at forsøge at hive 40000 mennesker hjem af 1
grus vej, er dumhed af dimensioner.
Men stor respekt for DSB der ventede 3 timer med at sende særtoget afsted
mod københavn, jeg tror aldrig jeg har været så SUR på et arrangement, og så
glad for et forsinket tog.

Men en ting er sikkert Jean Michell Jarre laver altså koncerte alle andre
bands kun kan drømme om.

Søren Reinke
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Dyk på Seattle i Kristianssand den 19-20 September

Fra : Dettmaring

Dato : 08-09-02 14:31

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> skrev i en meddelelse

> Flotte billeder, helt enig.
Tak
(klippet)
>40000 mennesker hjem af 1
> grus vej, er dumhed af dimensioner.

Hvor oplevede du grus - jeg oplevede kun mudder

> Men en ting er sikkert Jean Michell Jarre laver altså koncerte alle andre
> bands kun kan drømme om.

Stort set enig
VH
Carsten

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-09-02 14:47

> Tak
> (klippet)
>
> Hvor oplevede du grus - jeg oplevede kun mudder

Hehe, jeg tror også jeg var heldig at finde noget grusd et sted.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-09-02 14:58

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote in message

> Hehe, jeg tror også jeg var heldig at finde noget grusd et sted.

Det er nok off topic, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal spørge, er der
nogen der har grabbet den streamede video fra koncerten ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-09-02 15:44

Dettmaring wrote:
> Selv nåede vi ind - men på grund af mudder var bevægelsesfriheden ringe, så
> de fleste billeder er fra samme vinkel - ikke just det jeg havde tænkt mig,
> men sådan er det jo med det danske vejr

Jah .. det var godt nok lidt af et bad ..

Flotte billeder .. selv om et par af dem er en anelse
overexponerede efter min mening, og også nogle med lidt
rystelse .. men det er jo også svært at undgå sådan et sted,
håndholdt og alting (Mange af mine var slemme, men jeg
har så også nakket ca. halvdelen af billederne fordi de var
for dårlige, eller dårligere end billeder der var taget et ½
sekund senere ;)

Hvad for et kamera har du ?

Jeg har også et lille udvalg af billeder fra min kærestes og
min koncert-oplevelse, inklusive et par fra efter koncerten.
kommentarer, negative som positive modtages gerne.

http://gallery.nathue.dk/08-09-02%20-%20Aero-koncerten

Dem fra under koncerten er kornede.. pga. høj ISO-værdi.

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Dettmaring

Dato : 08-09-02 16:11

"Hans Joergensen" <haj@mostlyharmless.telianisse.org> skrev i en meddelelse
> [...]

Der er brugt et Canon Powershot S30, indstillet manuelt , ISO veksler mellem
400 og 800 (de fleste)
Centervægtet AF og lysmåling (de fleste af billederne)

I øvrigt også nogle dejlige billeder du har!

VH

Carsten

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-09-02 22:06

Dettmaring wrote:

> Selv nåede vi ind - men på grund af mudder var bevægelsesfriheden
> ringe, så de fleste billeder er fra samme vinkel - ikke just det
> jeg havde tænkt mig, men sådan er det jo med det danske vejr

I har vist ikke oplevet "smatten" på en Roskilde Festival, den er
helt speciel på 3. - 4. dagen, fordi den er opblandet med urin fra
i titusindevis af festivaldeltagere som opgiver at nå frem til
toiletterne...

Fra : Søren Blom

Dato : 08-09-02 22:11

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev

> [...]
> helt speciel på 3. - 4. dagen, fordi den er opblandet med urin fra
> i titusindevis af festivaldeltagere som opgiver at nå frem til

Du forstår da også at få bræk barometeret helt op i det mørkerøde felt Niels
*GG*

Men fede billeder helt generelt.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : John Hinge

Dato : 09-09-02 08:32

On 08 sep 2002 Niels Ebbesen was heard to say:

> [...]
> helt speciel på 3. - 4. dagen, fordi den er opblandet med urin fra
> i titusindevis af festivaldeltagere som opgiver at nå frem til

Du har nok fuldstændigt ret i at smatten på roskilde er værre,
ihvertfald ud fra reportager at dømme, men jeg tror man er bedre
mentalt rustet til det. Her var der tale om at folk som troede
de kom i ordentlig tid stod i kø i mudder til knæene.. ok så op
over anklerne da, specielt den sidste time i køen langs skovbrynet
var rigtig skidt.. mange mange myg.. Men det virkede da ligesom
knapt så slemt da først musikken spillede og lys og lyd trykkede
den af .. meget smukt.. :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Lotte M

Dato : 09-09-02 09:36

> [...]

> helt speciel på 3. - 4. dagen, fordi den er opblandet med urin fra
> i titusindevis af festivaldeltagere som opgiver at nå frem til

Der er forskel på et 4 dages arrangement, med 40-60 tusinde
deltagere i heldagsregn og et dagarrangement, der smatter til på
grund af 3 kraftige byger. Og jo, jeg har været på Roskilde flere
gange.

Jeg var også til Aero, men har desværre ingen billeder at vise, for
jeg kom ikke længere end til et halvtomt parkeringsareal, hvor bilen
sad fast i den ekstremt bløde engbund - vi kom aldrig ud af bilen,
for vores el-kørestole ville synke i - de gående sank i til anklerne!.

Desværre kunne vi intet se fra bilen, fordi vi havde bagenden mod
koncertområdet og kørestolene kunne ikke vendes inde i bilen.

Tak til jer der har fotograferet - de var tilsyneladende en flot koncert.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk