Understøtter DK-TV FTP?
Fra : JoHan

Dato : 08-09-02 12:08

Venligst
JoHan

Fra : Anders S..

Dato : 08-09-02 12:14

"JoHan" <joqh@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3d7b2f7a$0$27696$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Venligst
> JoHan

du skal nok have en fast ip ikke en af deres interne dyn ip'er. så skulle
der være hul igennem til nettet

Anders

Fra : Thomas

Dato : 08-09-02 12:19

Mener du

- understøtter de at man har en ftp-server ?
eller
- understøtter de at man kan downloade fra en ftp-server ?

Har du spurgt dk-tv ?

--
Don't waste space

Fra : JoHan

Dato : 08-09-02 14:21

> Mener du
>
> - understøtter de at man har en ftp-server ?

Det 1.

Fra : Hans Johannsen

Dato : 08-09-02 14:28

"JoHan" <joqh@privat.dk> wrote in message

> Det 1.

Kan du fint, du skal bare have en Public IP.

Hans Johannsen
Arbejder ved dk-tv med taler for dig selv

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-09-02 18:36

On Sun, 8 Sep 2002 15:28:18 +0200, Hans Johannsen <emes@emes.dk> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere with:
> Hans Johannsen
> Arbejder ved dk-tv med taler for dig selv

Normalt gidder jeg ikke rette folks sproglige fejl, men den her giver jo
sætningen en mystisk mening, mener du "for dig selv" eller "for sig selv" ?

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : Hans Johannsen

Dato : 08-09-02 18:52

"Chano Andersen" <spamtrap@mrfunny.yi.org> wrote in message
> [...]
> Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
> MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564
> Yahoo! Messenger: mrfunny_dk AIM: mrfunnydk1

Ups det var vist lige en fejl, men du er der med det samme var?

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-09-02 20:33

On Sun, 8 Sep 2002 19:52:11 +0200, Hans Johannsen <emes@emes.dk> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere with:
> Ups det var vist lige en fejl, men du er der med det samme var?

Denne gang ja, men normalt ikke ;)

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 08-09-02 18:26

Hans Johannsen wrote:

> Kan du fint, du skal bare have en Public IP.
>
> Hans Johannsen
> Arbejder ved dk-tv med taler for dig selv

Og for vi andre, uindviede, hvad betyder det så ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-09-02 20:33

On Sun, 08 Sep 2002 19:26:02 +0200, Erik G. Christensen <egc@FJERNpost1.tele.dk> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere with:
> Og for vi andre, uindviede, hvad betyder det så ?

En IP der kan nås ude fra det store stygge internet. ;)

Fra : Johan

Dato : 12-09-02 12:12

Ja, jeg har nu erhvervet mig en public ip, så det er hul igennem!!

Tak for hjælpen!

Johan