mit knæ gør ondt
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-09-02 11:42

Hey

Jeg har i RIGTIG lang tid ( vi snakker om flere år ) haft ondt i mit venstre
knæ, nogen dage værre end andre, også dage ( få ) hvor jeg ikke har haft
ondt, men det irritere mig voldsomt, især fordi jeg bor på 5 sal ( et sted
jeg aldrig vil flytte fra ). For 1 års tid siden fik jeg fortaget en
kikkertundersøgelse, hvor de sagde at intet var galt, men noget må der vel
være galt når der bliver ved med at være smerter?, hvad skal jeg gøre? skal
jeg kontakte min læge igen?, eller er der nogen der kender til problemet, og
ved hvad jeg skal stille op, det er jo hammer irriterende at det bliver ved.

Mange hilsner fra

Bobo

Fra : Desilva

Dato : 08-09-02 14:01

>skal jeg kontakte min læge igen?

Ja, det skal du da. Han må også kunne forstå at siden det stadig gør ondt,
så er _noget_ galt. Om det er noget psykisk (siger jeg ikke), eller noget
fysisk som bare ikke blev opdaget, skal da opklares. En eller anden form for
ren besked må du kunne kræve.

>eller er der nogen der kender til problemet, og ved hvad jeg skal stille
op,
>det er jo hammer irriterende at det bliver ved.

Hvilket problem helt præcis? Ondt i knæet? Ja, det kender jeg... men hvad er
symptomerne nærmere bestemt? ondt i knæet er jo et vidt begreb.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-09-02 15:06

Hejsa

Desilva <a@a.a> skrev i en news:alfhej$2hl1$1@news.cybercity.dk

Tak for svaret.

> [...]
> fysisk som bare ikke blev opdaget, skal da opklares. En eller anden form

Det vil jeg så gøre, jeg skal faktisk derop på tirsdag med noget andet, så
der kan jeg jo spørge ham ad.

> op,
>
> Hvilket problem helt præcis? Ondt i knæet? Ja, det kender jeg... men hvad
er
> symptomerne nærmere bestemt? ondt i knæet er jo et vidt begreb.

Jaaaaa, problemet er at mit knæ gør ondt, hvilket er RIGTIG ubehageligt.
Symptomerne er at det er somom mit knæ låser sig fast, og så er der smerter.
Knæet knækker også konstant.

Igen tak for svaret, andre svar er meget velkommende.

mange hilsner fra

Bobo

Fra : Bobo

Dato : 08-09-02 19:01

Hej Bobo...
Kan se du er min lidelses fælle....
Har samme problem....fik fjernet noget arvæv i mit knæ....det skulle sidde i
en hudfold.....senere hen har jeg fået af vide at jeg har sceliose
(overbevægelige led) og det eneste man kan gøre er at træne musklerne rundt
om knæet, hvilket klares bedst med et vippe bræt (de har dem i matas til 199
nu)....vel....tror det er det eneste jeg kan hjælpe dig med....
Knuz din "Tvilling" Bobo