Uspecificeret rejse :
Fra : Coppi

Dato : 08-09-02 11:00

Hej.
Er der nogen af jer der for nyligt har rejst med Spies eller Tjæreborg
uspecificeret.
Er der noget der har turdet at undlade, at købe uden garanti bad og toilet
på værelset.Er det bare en måde, at få penge ud af folk på eller får man
virkelig bad og toilet på gangen.
Det drejer sig godt nok kun om 200 kr. , men alligevel.

coppi

Fra : Michael Andreasen

Dato : 08-09-02 13:39

"Coppi" <annie321@privat.dk> wrote in message
> [...]
> virkelig bad og toilet på gangen.
> Det drejer sig godt nok kun om 200 kr. , men alligevel.

Ja jeg har været på Gran Canaria for nyligt. Og købte uspecificeret. Der var
ingen problemer. Generalt er både spies og TB's hotellers/resorts af så høj
en standard, at jeg godt tør. Du skal se på hvilke hoteller der er på deres
destination. Det bliver jo med 99.99% sikkerhed et af dem du kommer til at
bo på, og jeg tror ikke hverken spies eller TB har nogen hoteller
overhovedet uden bad. Det lader de vist lavpris busturs selskaberne om

Jeg rejste med TB og der stod også uden garanti for det ene eller andet, men
som rejseguiden sagde: Vi har slet ikke resorts/hoteller uden!!! Så kig i
deres katalog.

Mvh
Michael

Fra : Jacob B Vestergaard

Dato : 08-09-02 18:00

Hej Coppi.
Har lige været på Mallorca, uspecificeret med Star Tours, kunne risikerer at
flytte hotel - dele værelse - ingen toilet på værelset mv.
Alt dette kunne undgås for 200 kr.
Vi tog chancen og fik en fin lejlighed "mit alles"
Jeg ville gøre det igen, men ikke til Mallorca !!
Go' tur

Jacob

Fra : Michael Andreasen

Dato : 08-09-02 18:19

"Jacob B Vestergaard" <Jacob@Bielenberg.dk> wrote in message
> [...]
> Alt dette kunne undgås for 200 kr.
> Vi tog chancen og fik en fin lejlighed "mit alles"
> Jeg ville gøre det igen, men ikke til Mallorca !!

Nej det er nok spørgsmålet om destinationen.. Nogen steder er hotel
kvaliteten bare general så høj, at jeg godt tør.. Men skulle jeg til Costa
Brava eller Tyrkiet.. ville jeg tænke mig om :)

Mvh
Michael

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 08-09-02 20:43

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvaliteten bare general så høj, at jeg godt tør.. Men skulle jeg til Costa
> Brava eller Tyrkiet.. ville jeg tænke mig om :)

Vi var for ca. 5 år siden i Tyrkiet (Cesme) med Tjæreborg på en
uspecificeret rejse.

Den gang oplyste tjæreborg, at de kun anvendte hoteller med bad og toilet på
værelset uanset om det var en uspecificeret, men at vi kunne "risikere" at
havne på hoteller som de ikke normalt anvendte, og at vi kunne risikere at
blive flyttet til et andet værelse under ferien.

Vi fik en lækkert værelse på et hotel uden andre danskere, vi havde
havudsigt, og skulle kun over på den anden side af gaden for at komme på
stranden. Vi boede samme sted i 14 dage.

mvh
Bendt

Fra : Coppi

Dato : 08-09-02 21:29

Hej igen.

Vi har også tidligere rejst uspecificeret.
Er blevet flyttet en gang (Tyrkiet), men til et ok sted.

Men denne gang var tonen meget kontant og jeg fik at vide, at jeg skulle
regne med bad på gangen, så derfor spørgsmålet.

Har for øvrigt bestemt os, vi har fundet et lækkert hotel i Ismeler,3
stjernet med halvpension til 2800 for 1 uge.De andre rejser løb, med bad på
værelset og mad i flyveren op i 2500 - 2700, så vi får jo næsten
halvpensionen gratis.

Så nu er der bare tilbage, at glæde sig til om en 3 uger.

coppi

Fra : Michael Andreasen

Dato : 08-09-02 22:13

> [...]

> halvpensionen gratis.
> Så nu er der bare tilbage, at glæde sig til om en 3 uger.

Jamen rigtig rigtig god tur så :)

Mvh
Michael