Bærbar uden tv-out...?
Fra : MB

Dato : 08-09-02 09:21

Hey,

Jeg har i går fået en HP Omnibook 6000 stillet til rådighed af firmaet. Den
har DVD-drev og det hele men ingen tv-out... Er der mulighed for at få
billedet over på fjernsynet via den port til den eksterne skærm eller måske
via USB...? Måske skal der noget helt andet til...?

Nogle KLOGE hoveder...?

Mvh

Martin

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 08-09-02 09:38

"MB" <martin@brogaard.nu> wrote in message
> [...]
måske
> via USB...? Måske skal der noget helt andet til...?

Man kan få en eller anden box der konvereterer VGA til TV - kvaliteten
bliver nok aldrig det samme som et Matrox G550, men det skulle være bedre
end din video :)

/Lars

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-09-02 11:18

[posted and mailed]

> [...]

> der mulighed for at få billedet over på fjernsynet via den port
> til den eksterne skærm eller måske via USB...? Måske skal der

Du kan bruge en standard VGA-udgang med nedenstående produkt.

Trust Televiewer
- VGA-PAL converter m. alle nødvendige kabler
- Max. 1024*768
- Perfekt løsning hvis du ikke har TV-Out

Den koster ca. 700kr

Du kan også få en nyere trådløs udgave med support for 1600x1200 til
ca. det dobbelte, eller en model der ikke er trådløs, men med
fjernbetjening og support for op til 1600x1200 for ca. 1000.

De priser jeg har skrevet er taget fra www.akademisk-datasalg.dk - da
det var der jeg selv har tænkt på at købe en

Mvh
Flemming

Fra : MB

Dato : 08-09-02 21:41