GTA 3
Fra : Thor

Dato : 07-09-02 18:51

hmm er jeg dum???
jeg kan ikke finde ud af at gemme i gta??

hvordan gør men???

tak

Fra : Crash Override

Dato : 07-09-02 18:53

On Sat, 07 Sep 2002 19:51:18 +0200, Thor wrote:

> hmm er jeg dum???

den lader vi lige stå

> jeg kan ikke finde ud af at gemme i gta??

Det er også lidt anderledes end normen.

Når du vil gemme, skal du køre ud til dit Hideout (hus-ikonet på kortet),
og hvis du vil gemme den aktuelle bil, skal du køre den ind i garagen, og
derefter går du bare ind i hideout'et (den åbne dør) - så kommer
save-game-menuen

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Niels

Dato : 07-09-02 21:41

On Sat, 7 Sep 2002 19:51:18 +0200, "Thor" <jegermig@mail.dk> wrote:

>hmm er jeg dum???
>jeg kan ikke finde ud af at gemme i gta??
>
>hvordan gør men???
For fanden mand, køb en original version, så slipper vi også for dine
følgende spørgsmål på hvorfor du ikke kan loade spillene ind, med
mere.

Og nej, jeg nægter at tro at en mand, der har købt originalversionen
er så dum at han ikke bladrer op i manualen i stedet for at spørge i
en NG!

Fra : Crash Override

Dato : 07-09-02 21:54

On Sat, 07 Sep 2002 22:40:53 +0200, Niels wrote:
> For fanden mand <snip>

Kan I huske dengang hvor folk snakkede pænt til hinanden på usenet? ..
nej, jeg kan heller ikke :/

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-09-02 23:20

On Sat, 07 Sep 2002 22:40:53 +0200, Niels <nillermand@hotmail.com>
wrote:

>For fanden mand, køb en original version, så slipper vi også for dine
>følgende spørgsmål på hvorfor du ikke kan loade spillene ind, med
>mere.
Der er nok en der føler sig truffet:)
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen