Nyt kabinet
Fra : Palle Ravn

Dato : 07-09-02 17:46

Da mit nyværene kabinet har et lille problem skal jeg nu have et nyt.
Problemt er at jeg ikke kan bruge alle 4 pladser som er til CD-drev,
da bundkortet sider for tæt på, så cd-drev ikke kan skuppes helt ind
på plads.

Jeg har bestemt at jeg vil have et "stort" kabinet så jeg er sikker på
at have plads nok til opdateringer. Nogle forslag til et kabinet med
følgene:
plads til min. 3 Harddisk
plads til min. 4 CD.drev
plads til 1 flobby
At den ikke har samme problem som den nuværene!!!
Og ja, så gør det ikke noget den koster lidt, bare den er FLOT!

Jrg har set på
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=DA-01SL-D

Har det samme problem som mit gamle kabinet ?

/Palle Ravn

Fra : klaus bergh

Dato : 07-09-02 17:55

Hej Palle

Har selv det nævnte kabinet. Det er et super kvalitetskabinet. Plads er der
nok af, dog må jeg sige at vægten er et minus, hvis du flytter din pc meget.

mvh

Klaus

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 07-09-02 18:22

> Jrg har set på
> http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=DA-01SL-D

Fremragende valg ; )

> Har det samme problem som mit gamle kabinet ?

Næppe!

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Fra : Leony

Dato : 07-09-02 22:30

> [...]

> http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=DA-01SL-D
> Har det samme problem som mit gamle kabinet ?

Jeg har selv Chieftec full-tower kabinettet.
Kan kun tilslutte klaus' udtalelser. Lækkert kabinet, god kvalitet og det er
tungt. Døren vejer 2,3 kg.
De 6 drevpladser er placeret over motherboard højde, så du har adgang til
alle 6 uanset motherboardstørrelse.
Du kan se et billede indefra af mit kabinet her:
http://home.worldonline.dk/~vinci/kabinet.jpg
Du kan se flere billeder her:
http://www.chieftec.com/products/workstation/Fulltower.htm

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Palle Ravn

Dato : 07-09-02 22:38

Jeg siger "mange tak" for jeres svar, så nu er jer ikke i tvivl om
hvad jeg skal købe !

Tak til jer alle, mange gange...

Ps. flot mod Leony... Fin side du har,,,

Igen MANGE GANGE TAK

/Palle Ravn