Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
asus v8420 ti4200 tvout + in defekt
Fra : Lars Madsen

Dato : 06-09-02 23:55

hej ng
jeg har lige købt net asus grafik kort v8420delux
med tv in/out men desvære kan jeg ikke få det til at virke
jeg køre win xp på et msi bundkort med en p4 2,4ghz

har instaleret asus driveren fra cd'en uden held fint billed på monitoren
men ikke på tvout

der er sat kabel i kortet eller retter i boxen en lille sortbox der følger
med med tv ind og ud
boksen er sat rigtigt til grafikkortet

så downloaded jeg den nyeste fra asus v29.40br med samme resultat
så instaleret jeg nvidia nyeste gf4 driver det virked heller ikke
instaleret de gamle asus driver igen så VIRKED det indtil jeg genstartet
maskinen to gange så var det slut

har prøvet at formatere maskinen igen og instalere forfra uden held

jeg tror ikke der er den lille sortebox der ikke virker da jeg har prøvet at
sætte monitor to til og den kan del heller ikke finde

er der nogle der har nogle gode råd ??

vh. Lars Madsen
download2@mail.dk

Fra : Lars Madsen

Dato : 08-09-02 01:37

UPDATE på sagen

jeg har lige prøvet asus kortet i min gamle pc en p3 700 mhz agp*2 3,3v
der virker det fint med tvout hver gang

kan det være bundkort ?? det er et msi 854emax2

kan det være at når asus kortet køre 1,5v duer tvout bare ikke ??

eller kan det være defekt psu i det nye kabinet ??

vh. lars madsen
download2@mail.dk