AKUT HJÆLP
Fra : Susan Bjerregaard Ni~

Dato : 06-09-02 20:01

Kære NG

Jeg har en Far, der er terminal med cancer i mavesækken/spiserøret og i
bughulen i maven. Han er meget medtaget, men er mentalt slet ikke parat til
at sige farvel.

Den store knude, der sidder i bughulen, forstyrrer hans fordøjelse meget og
forhindrer, at han kan indtage nok næring. På hospitalet vil de ikke give
ham ernæring gennem en blodåre og de har idag også afslået at forsøge at
operere knuden i bughulen ud.

Derfor leder jeg desparat efter nogen, der har ekspertisen til at hjælpe
ham. Han skal bruge en narkoselæge til at lægge et centralt venekateter
hvorigennem han kan få lide næring. Desuden skal han bruge en kirurg, der
tør prøve at fjerne en del af den store knude i bughulen. Han er parat til
at betale alt hvad det koster - inklusiv leje af en privat operationsstue,
aflønning af personale, udstyr m.v.

Han ved, at der er tale om en operation, der i bedste fald kun kan forlænge
hans liv i kort tid. Han er parat til at skrive under ved sin fulde fem, at
han selv beder om denne behandling og tager ansvar for udfaldet.

Er der mon nogen hér, der kan hjælpe min far?

Med et lille håb

Susan

--
Susan Bjerregaard Nielsen
Susan@logical.dk

Ludv. Holsteins Allé 34, 2750 Ballerup
44 83 11 46 /mobil 25 30 10 46 - tændt en sjælden gang imellem

Fra : HALLUM

Dato : 06-09-02 20:19

Kære Susan

Det er en kedelig historie med din far - de allerbedste
hilsner til Jer begge Godt I begge har modet *S*

Jeg tror du skal kigge mod Tyskland, hvor jeg har hørt at
en del opgivne danske kræft patienter er taget dertil.

Jeg mener at der var tale om Carl von Hess Hospitalet i
Hammelburg - tilsyneladende er det mest lungekræft der
arbejdes med der - men prøv selv at læse mere her :
http://www.cancer.dk/nyheder/aktuelt/Hammelburg.htm

Og så skal du naturligvis også prøve at kontakte
Kræftens Bekæmpelse - de må også kunne hjælpe !

http://www.cancer.dk/
Kræftens Bekæmpelse
Strandboulevarden 49 - 2100 København Ø.
Telefon: 35 25 75 00 - Kræftlinien: 80 30 10 30

På deres sider er der også links, debat,
kontakt og erfaringsudveksling.

De kærligste hilsner til Jer begge - håber jeg kunne hjælpe *S*

mvh. Hallum, Esbjerg

Fra : par 33

Dato : 06-09-02 20:38

"Susan Bjerregaard Nielsen" <susan@logical.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> @}-}--
>
> Ludv. Holsteins Allé 34, 2750 Ballerup
> 44 83 11 46 /mobil 25 30 10 46 - tændt en sjælden gang imellem

Hej Susan.

Ja det er en trist situation I står i. Hvad med at prøve at kontakte
privathospitaler herhjemme. F.eks. Hamlet eller Mølholm i Vejle, de må jo
have alt det nødvendige udstyr.

mvh Randi

Fra : Sander

Dato : 06-09-02 20:50

"par 33" <nmb31243@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Ja det er en trist situation I står i. Hvad med at prøve at kontakte
> privathospitaler herhjemme. F.eks. Hamlet eller Mølholm i Vejle, de må jo

Hej Susan !

Hvor er det trist, at hospitalet, ikke vil gøre mere.
Ligesom Randi, vil jeg også foreslå privathospital. Et af vores
familiemedlemmer, har fået en rigtig god og vellykket behandling på Skørping
privathospital i Himmerland. Det var godt nok, et andet sygdomsforløb, men
det er da værd, at forhøre sig.

Jeg håber i finder en løsning, så din far kan få den behandling, som han
ønsker og fortjener.

Mvh. www.tjekmig.dk