Får 4-5 eksemplarer af hver mail !!!
Fra : Andrew

Dato : 06-09-02 18:43

Hej

Jeg er lige pludseligt begyndt at få en helt masse eksemplarer af mine
mails. Jeg har f.eks. fået 4 nyhedsbreve fra BJtrading, 5 fra edbpriser,
etc. jeg fatter det ikke. De er sendt på godt og vel samme tid, men de
ankommer altså til mig 4 gange fordelt ud over et par timer. MEGET mystisk!

Ved nogen herinde hvad der er grunden til mit problem?!

Mvh Anders

Fra : Arne Bolen

Dato : 06-09-02 19:06

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote:

> Jeg er lige pludseligt begyndt at få en helt masse eksemplarer af mine
> mails. ... Ved nogen herinde hvad der er grunden til mit problem?!

Kan være at du har problemer med din forbindelse eller din Windows. Outlook
Express henter først en masse emails fra serveren og derefter sender den en
slettekommando til serveren. Men hvis det sker noget problem inden din
Outlook Express kan nå at sende slettekommandoen så bliver mailen liggende
på serveren og du får de samme mails igen. Prøv at gå ind via webmailen
http://mail.opasia.dk og se om det nu virkelig ligger flere eksemplarer af
densamme mail.

--
Træt af virus og junkmail?