Minority Report (lille spoiler!)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-09-02 17:21

En fed film, anderledes - ja, måske en smule som Flygtningen - men ikke
noget der gør filmen dårlig - 2 og en halv time med et lækkert plot og det
hele er stykket godt sammen - en dejlig film fra Spielberg... MEN jeg synes
der var for lidt action sekvenser - ja, jeg ved at mange nu tænker sikke en
tomhjerne, hvis han vil se action så se Van Damme - men jeg synes at man
sagtens kunne have vist os noget mere "jagt" hvor vi fik endnu mere af
dette - virkeligt flotte - fremtidsunivers at se - ikke noget der skulle
erstatte handling og dialog - måske filmen skulle vare 15 minutter længere
hvor vi så lidt mere til byen og sådan... bare et synspunkt - hva' synes I
andre?

sniper_Nolight

Fra : Jesper Winding

Dato : 06-09-02 17:59

Jeg syntes den skulle have 10-15 min kortere - så vi var sluppet for den
typiske Hollywood "nu skal jeg nok forklare det hele til sidst" slutning og
i stedet havde forladt biografen med mindet om en fed film - for fed, det er
langt det meste i hvertfald.

--
Jesper

Fra : Simon Pedersen

Dato : 08-09-02 16:49

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
og
> i stedet havde forladt biografen med mindet om en fed film - for fed, det

Så er der jo lige teorien om den ikke-så-lykkelige slutning..mener at den
kan findes i et af de andre tråde omhandlende emnet..

/SaP\

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-09-02 21:55

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev:

> måske filmen skulle vare 15 minutter længere
>hvor vi så lidt mere til byen og sådan... bare et synspunkt - hva' synes I
>andre?

Jeg synes, den var 1 time for lang, men kunne i øvrigt godt lide den,
bortset fra den totalt latterlige slutning.

Men hvis du gerne vil have halvanden times Philip K.
Dick-forfølgelsesvanvid, så lej "Impostor" med Gary Sinise og
Madeleine Stowe.

Og glæd dig til "Screamers" med Peter Weller, som snart kommer på TV2.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-09-02 13:50

> [...]
> Madeleine Stowe.
>
> Og glæd dig til "Screamers" med Peter Weller, som snart kommer på TV2.

dem vil jeg holde øje med

sniper_Nolight