passer RAM'ene i maskinen
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 06-09-02 15:20

Hej

Jeg må indrømme jeg ikke er den store haj til RAM, og har haft en del
problemer med indkøb af RAM til et tidligere bundkort.

Af en eller anden grund failede 3 forskellige slags RAM i Norton System
Works harwaretest, da jeg havde mit A7V 1000Mhtz Thunderbird. Det var lige
meget hvad jeg gjorde, så ville de ikke dú.

Idag har jeg en P4B-E 2 Ghz Northwood, og jeg har tænkt mig at købe 2 stk
"SDRAM PC133 Kingston 512MB ValueRAM, Type: SDRAM PC133 168-pins, Bit:
64bit", som der står på edbpriser.dk.

Skulle der være noget problem i dette, eller "skal" de kunne virke på min
PC?

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Martin K

Dato : 06-09-02 15:34

Tim Lerche Sørensen wrote:
> Idag har jeg en P4B-E 2 Ghz Northwood, og jeg har tænkt mig at købe 2
> stk "SDRAM PC133 Kingston 512MB ValueRAM, Type: SDRAM PC133 168-pins,
> Bit: 64bit", som der står på edbpriser.dk.

Jeps...

> Skulle der være noget problem i dette, eller "skal" de kunne virke på
> min PC?

Tja. efter hvad jeg kan se på asus.com.tw, burde det virke

--
Martin K

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 06-09-02 15:56

> Tja. efter hvad jeg kan se på asus.com.tw, burde det virke

har du et link til hvor du ser det???

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk