Skiferie for Sarah på 3 far og mor .
Fra : Michael Tidemand

Dato : 06-09-02 14:15

Hej

Vi vil gerne på skiferie og havde tænkt på feb el. marts. Det skulle gerne
foregå med fly, da´vi ikke orker at sidde i en bus mere én 2 timer.

Det skal være børne venligt og far har ikke prøvet at stå på ski før og mor
har prøvet 1 gang.

Hviken erfaringer har i og hvor skal man tage hen. gerne Italien, men det må
ikke være over fyldt af mennesker?????

Krav til løjber er nok ikke så store, det hele kommer til at fore gå på
Sarah´s præmisser.

Leje af udstyr?????

Michael Tidemand

Fra : jo

Dato : 06-09-02 14:21

"Michael Tidemand" <michael.tidemand@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> ikke være over fyldt af mennesker?????
>
> Krav til løjber er nok ikke så store, det hele kommer til at fore gå på

Hej
Jeg ville foreslå Åre i Sverige. Var der sidste år. Her er udfordringer for
alle selv småbørn
Man tager med tog derop, så det kan ikke være lettere. Alt kan lejes på
stedet.
jesper

Fra : Eva

Dato : 06-09-02 15:35

Michael Tidemand <michael.tidemand@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d78a9d5$0$174$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

> ikke være over fyldt af mennesker?????
>
> Krav til løjber er nok ikke så store, det hele kommer til at fore gå på

Hej Michael

Jeg kan varmt anbefale Stöten i Sverige. Jeg var selv på min første skiferie
i febr. i år og havde en dejlig tur. Der var utrolig mange børnevenlige
aktiviteter og bakkerne var også fine for en begynder som mig (og dig).
Alt udstyr kan lejes på stedet. Priser og andre oplysninger kan du finde på
nedenstående link.

Hilsen Eva

Fra : Inger Buchard

Dato : 06-09-02 15:40

Jeg ville helt klart leje mig ind i et langrendsområde i Norge; dér ville
jeg leje ski til de voksne, en pulk til lillesøster, så far kan trække rundt
med hende.
Teræn' et skal være til små sne-lege, og uden højdeforskelle, så farmand kan
holde til slæbet og lillesøster kan hoppe ud af pulken og lege, når hun
keder sig/fryser. Det terræn finder I ikke i Alperne.
Vent til marts, da er vejret mere stabilt og dagene længere.
Jeg ville flyve til Oslo, fortsætte med tog til Ringebu og lade værten hente
mig på stationen.
Se på http://www.venabu.no/norsk/- og jeg er ikke ansat dér, men kender
terræn'et omkring hotellet og hotellets køkken; det alene er rejsen værd. De
har ski til brug - jeg tror ikke ,det koster ret meget at leje dem, i hvert
fald er det billigt.
God tur.

Inger

Glem alt om slalom - datterens led og knogler er slet ikke klar til de
belastninger endnu.

Fra : Kasper Bertelsen

Dato : 12-09-02 18:20

Følgende destinationer kan jeg på det varmeste anbefale for børne familier:

Wagrain i Østrig (noget af det bedste)
Valloire i Frankrig småt og overskueligt
Trysil, Rauland, Hafjell, Skei i Norge ( Norge er bare super til børn)