Front X-tension
Fra : Claus Larsen

Dato : 06-09-02 10:10

Jeg har længe været træt af at skulle "om bag på" min PC, hver gang jeg skal
tilslutte en USB-enhed.
For slet ikke at talte om alle de gange hvor ungen skal have rat og pedaler
tilsluttet eller konen skal have tilsluttet hendes MP3-spiller.

Da jeg ikke har lyst til at skulle skifte kabinetter bare for at have UBS i
fronten og ikke gider at have en USB-hub til at stå og rode, ja - så var
gode dyr rådne.

Nu har jeg endelig fundet løsningen:
Tag et kig her: http://www.trykspar.dk/
Kig under Front X-tension.

Et udemærket koncept til forholdvis billige penge - så nu kan både kone og
unge klare sig selv

Det skal bemærkes at jeg intet har at gøre med firmaet - synes bare det er
en god løsning - som jeg gerne vil dele med andre.

Med venlig hilsen/best regards

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 09-09-02 14:34

"Claus Larsen" <c.l@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fronten og ikke gider at have en USB-hub til at stå og rode, ja - så var

Har set noget i samme stil i Computer City. Det var bare til en 3.5" port.
Ved dog ikke hvad det kostede, men smart er det.

Mvh Michael