Problemer med CyberCity
Fra : Ghashûl

Dato : 24-11-00 15:35

Hej!

Her på det sidste er jeg blevet "smidt af" cybercity ret tit. Med det
mener jeg at jeg bliver i grunden ikke disconnectet jeg kan bare ikke
bruge forbindelsen til noget.... Hvis jeg discer og ringer op igen får
jeg en quota fejl og bliver smidt af.

Jeg har troet at det var selve cybercity det var galt med men det har
vist sig at en genstart af maskinen klarer ærterne.
Det er dog ret irriterende så jeg ville høre om nogen kender til
problemet og kan hjælpe.

Jeg kører med en Athlon 650 på et Asus K7V bundkort med Windows 2000
build #2195

En sideeffekt er at jeg heller ikke kan tilgå min IIS når problemet
sker.

På forhånd tak for hjæpen.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629 Email: stefan@bruhn.to

Fra : Bo Simonsen

Dato : 25-11-00 11:44

Hej!

Det er efterhånden også hverdag for mig :(

Jeg tror næppe det er noget med din computer der er galt med, men
cybercitys modempool, der er configuret til det. Før i tiden var det 13
timer -+ 30 min, men nu er det mere og mere tilfældigt!

/Bo

Fra : N/A

Dato : 25-11-00 18:52

Fra : Ghashûl

Dato : 25-11-00 18:52

On Sat, 25 Nov 2000 14:43:50 GMT, "Jimmy Nielsen"
<jimmy-nSPAMIKKE@email.dk> wrote:

>"Bo Simonsen" <bambi@fnuck.dk> skrev i en meddelelse

>Det kan da ikke være CC's fejl når han skal genstarte PC'en for at få det
>til at virke igen.. Du tror da vel ikke på at de kontrollerer om man har
>genstartet PC'en og, hvorfor skulle de dog være interesserede i at chikanere
>deres kunder på den måde?

Jeg har ikke haft problemer med det i dag...
Enten har jeg haft screwet noget op som jeg har rettet eller også er
det CC der var problemer med... Det kører i hvert fald ok nu... (det
betyder så at når det holder op med at virke kan jeg bare ringe op
igen med det samme...)

Fra : Bo Simonsen

Dato : 26-11-00 02:26

Hej Jimmy!

Well - ligepludselig får jeg altså en slags flowstop hvor jeg blir nød til at
redaile. Jeg tror ikke det er et tilfælde at når jeg redailer igen skal jeg
vente 5 min før jeg kommer igennem!

Cybercity's interesse er vel at forhindre misbrug så folk ikke lader deres pc
stå online 24 timer i døgnet hvilket man ikke må!

PS! Den der med genstarten havde jeg ikke læst..

/Bo

Fra : Arcana

Dato : 26-11-00 04:46

"Bo Simonsen" <bambi@fnuck.dk> wrote in message

> Cybercity's interesse er vel at forhindre misbrug så folk ikke lader deres
pc
> stå online 24 timer i døgnet hvilket man ikke må!

Den tror jeg ikke rigtig på. Med xDSL er du online 24 timer i døgnet
(forudsat at du har startet din browser op)... Med modem og fastpris, som
jeg havde før ADSL har jeg heller ikke oplevet at blive smidt af.
Jeg tror det er hans linje til centralen, som der er støj på.

--

/arcana
noemail@nospam.dk

Fra : Karsten W. Schmidt

Dato : 27-11-00 16:54

> [...]
> jeg havde før ADSL har jeg heller ikke oplevet at blive smidt af.
> Jeg tror det er hans linje til centralen, som der er støj på.

så brugte du ikke cc ... jeg kan huske da jeg startede med at have cc
fastpris ... der havde de en regel der hed 4 timer ... det varede i ca en
uge så lavede de det om til 13 ...

wol derimod har jeg også prøvet ... da de havde flatrate isdn ... der kunne
man godt være på i et par uger .... (ja ja ... jeg sad vågen og chattede
hele tiden ... tror jeg nok)

- Karsten

Fra : Arcana

Dato : 03-12-00 09:20

"Karsten W. Schmidt" <guggemand@guggemand.dk> wrote in message

> så brugte du ikke cc ...

Jo jeg gjorde...

--
Arcana
noemail@nospam.com

Fra : Peter Vogt

Dato : 29-11-00 21:31

Hallo

Jeg bliver smidt af med mellemrummene - Halvtime, Hel-time og Halvanden time
og efter meget lang tid! Alle timerne er plus/minus 5 minutter!! Men det er
da "sjovt" at der kan sættes tid på det!

MVH Peter

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 25-11-00 15:48

"Ghashûl" <ghashul@ghashul.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vist sig at en genstart af maskinen klarer ærterne.
> Det er dog ret irriterende så jeg ville høre om nogen kender til

En bekendt af mig har haft et problem meget lig dit, og lige før han skældte
Cybercity hæder og ære fra, prøvede han at sætte modem'et i den anden
comport, og pist var problemet væk.. Det er altså rimelig sandsynligt at det
er enten kablet eller comport'en du kan takke.. (Selvfølgelig er det kun
hvis dit modem er eksternt.. Er det internt kan jeg nok ikke hjælpe..)

--
Jimmy Nielsen